خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

محرمی پنالتی داد، دینامو شکست خورد

محرمی پنالتی داد، دینامو شکست خورد
به گزارش خبرورزشی، تیم دینامو زاگرب بعد از پشت سر گذاشتن دو هفته از تمرینات آماده‌سازی با حضور ایگور یوویچویچ سرمربی جدیدش، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در کمپ اختصاصی باشگاه مقابل تیم گوریکا قرار گرفت.

دینامو زاگرب در حالی که صادق محرمی را از ابتدا در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، در نیمه اول به تساوی یک بر یک مقابل گوریکا رضایت داد که تک گل دینامو را لوورو مایر در دقیقه ۲۰ و از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۲ و در حالی که بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود، صادق محرمی مرتکب خطا روی مهاجم گوریکا شد تا این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شود؛ البته مدافع ایرانی دینامو خوش شانس بود که یوزیپوویچ، دروازه‌بان تیمش پنالتی اندیایه را مهار کرد.

در ادامه مسابقه یاران محرمی نتوانستند مقابل گوریکا که در لیگ یک کرواسی رتبه ششم جدول را در اختیار دارد، به برتری برسند و با نتیجه ۳ بر یک در نخستین مسابقه خود قبل از شروع بازی‌ها شکست خوردند.

صادق محرمی مثل تمام ۱۱ بازیکن ثابت دیگر دینامو زاگرب که به صورت همزمان تعویض شدند، در دقیقه ۷۲ از زمین بیرون رفت.

برچسب‌ها: دینامو زاگرب صادق محرمی گوریکا لیگ کرواسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

167 Trtrtrtrtrtrt (ح)1399/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi