خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

قصد دارم گواردیولا را به بارسا برگردانم

قصد دارم گواردیولا را به بارسا برگردانم
خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا که خود را برای شرکت در انتخابات ریاست این باشگاه کاتالان در سال آینده آماده می‌کند می‌گوید امیدوار است بتواند پپ گواردیولا را به نوکمپ برگرداند و سکان هدایت آبی‌اناری‌ها را بار دیگر به دست او بسپارد.

لاپورتا در فاصله سالهای 2003-2010 رئیس بارسلونا بود و دوران خارق‌العاده بارسا با هدایت گواردیولا از زمان ریاست او آغاز شد. گواردیولا از سال 2008 تا 2012 هدایت بارسا را به عهده داشت و بلوگرانا در زمان او به یکی از پرقدرت‌ترین دوره‌های خود دست یافت و توانست سه بار قهرمان لالیگا و دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شود. گواردیولا سپس بارسا را ترک کرده و به بایرن مونیخ و منچسترسیتی پیوست و در این دو تیم هم بسیار موفق بوده.

لاپورتا حالا در یک گفتگوی تلویزیونی گفت:" من در تلاش هستم تا خودم را به عنوان کاندید ریاست باشگاه معرفی کنم. من قبلا رئیس بوده‌ام و برای بازگشت به آن زمان هیجان دارم. وضعیت بارسا در سال 2021 دراماتیک خواهد بود و ما باید روند موجود را برعکس کنیم. من علاقه زیادی به بازگشت گواردیولا دارم. ولی او حالا در سیتی است و این تصمیمی است که خودش باید بگیرد. او برای بارسلونا یک معیار است و خیلی از کاتالانها دوست دارند دوباره شاهد حضورش در بارسا باشند".

رئیس سابق بارسلونا در ادامه گفت:" من در زمان مناسب با کسی که معتقدیم باید از سال 2021 سرمربی بارسا باشد صحبت خواهم کرد".

برچسب‌ها: بارسلونا گواردیولا لاپورتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

113 ΙrАИ1399/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi