خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,465

دلیل جدایی توخل از دورتموند: یک پیامک اشتباه!

دلیل جدایی توخل از دورتموند: یک پیامک اشتباه!
اینطور به نظر می آید که راه سرمربی آلمانی یعنی توماس توخل و باشگاه دورتموند در سال ۲۰۱۷ به دلیل ارسال یک پیامک اشتباه از یکدیگر جدا شده است؛ موضوعی که در نوع خود کمی عجیب به نظر می‌رسد.

بر اساس مطالب فاش شده که در کتاب توماس توخل عنوان شده، سرمربی حال حاضر باشگاه پاری سن ژرمن با سیاست های نقل و انتقالاتی روسای دورتموند کاملاً مخالف بوده است و در همین راستا نیز یک پیامک برای یکی از مشاوران خود ارسال کرده است.

موضوع جنجالی اما به جایی برمی‌گردد که پیامک توماس توخل به طور تصادفی برای مشاور وی ارسال نشده بلکه به دست مدیر ورزشی باشگاه دورتموند یعنی مایکل زورک رسیده است.

ارسال همین پیامک اشتباه باعث شد که اختلاف بزرگی بین توماس توخل، مدیران دورتموند و مشخصا مایکل زورک بگیرد؛ موضوعی که منجر شد سرمربی آلمانی با وجود قهرمانی با زنبورها در جام حذفی از این تیم جدا شود.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 پرسیان امیر1399/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi