خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,339

هاشمیان و باقری، مامور تماشای بازی‌های لیگ برتر

هاشمیان و باقری، مامور تماشای بازی‌های لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی به کریم باقری و وحید هاشمیان دو دستیار ایرانی خودش مسئولیت داده تا با شروع مسابقات لیگ برتر هرکدام حداقل در هفته یک بازی را تماشا کنند و گزارش خود را به سرمربی ارائه دهند.

با توجه به شناخت باقری و هاشمیان از فوتبال و لیگ برتر ایران، به نظر می‌رسد این دو دستیار نسبت به سایر مربیان تیم ملی در ادامه، کار سخت‌تری دارند. چراکه آنها باید بازیکنان ایرانی و چهره های روز را زیر نظر بگیرند و به اسکوچیچ گزارش کنند.

البته کریم باقری با توجه به اینکه مربی پرسپولیس است هر هفته حداقل در یک بازی حضور دارد و می‌تواند حریف پرسپولیس در همان هفته را زیرنظر بگیرد. از طرفی، هاشمیان با نظر اسکوچیچ باید حداقل در یک بازی حضور داشته باشد و به این ترتیب هر هفته حداقل دو بازی لیگ برتر از سوی دستیاران سرمربی تیم ملی زیرنظر گرفته می‌شود.

برچسب‌ها: ایران فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

127 ᴀᴛʟᴇᴛɪᴄᴏ ᴍᴀᴅʀɪᴅ1399/03/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi