خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

فیورنتینا مانع انتقال کیه‌زا به یوونتوس نمی‌شود

فیورنتینا مانع انتقال کیه‌زا به یوونتوس نمی‌شود
به گزارش "ورزش سه"، کیه‌زا در ادامه بازی های خوبش برای فیورنتینا، در این فصل هم در 23 بازی، 6 گل زد و سه پاس گل داد و اکنون باشگاه هایی مانند یوونتوس، اینتر، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

این در حالی است که هواداران فیورنتینا هنوز از انتقال روبرتو باجو به یوونتوس در سال 1990 ناراحت هستند؛ انتقالی که باعث شورش در خیابان های فلورانس شد.

کومیزی سال گذشته اعلام کرده بود که چنین اشتباهی را مرتکب نمی شود و کیه‌زا را حتی در ازای 100 میلیون یورو به یوونتوس نمی شود اما اگر تایید که بنفش ها در صورت دریافت یک پیشنهاد قابل توجه، حاضر به فروش این ستاره 22 ساله هستند.
او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" کیه‌زا باید تصمیم بگیرد که می خواهد برود یا نه. در صورتی که پیشنهاد مناسب باشد، من جلوی او را نمی گیرم. بند آزاد سازی قرارداد لائوتارو مارتینس چند است؟ 111 میلیون یورو؟ من برای کیه‌زا یک میلیون می گیرم... البته شوخی می کنم!

کیه‌زا می داند که فیورنتینا چه باشگاهی است، روکو کیست و چه چیزی در فلورانس در آینده در انتظار اوست. اگر او به جای دیگری برود، نمی دانم چه پیش می آید. اگر او می خواهد به یوونتوس برود، ما این انتقال را وتو نمی کنیم. با این وجود، در حال حاضر، من رابطه فوق العاده ای با فدریکو و پدرش دارم."

انریکو کیه‌زا، پدر فدریکو کیه‌زا، هم سابقه بازی برای فیورنتینا را دارد. او در 139 بازی برای بنفش ها، 29 گل به ثمر رساند.

برچسب‌ها: فیورنتینا یوونتوس کیه زا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 2

150 آرسنال جوان131399/02/31

Tom Cruis: پسنیدم

31 ارديبهشت (21:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi