خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارسا و انتخاب جانشین احتمالی برای مدافع فرانسوی

بارسا و انتخاب جانشین احتمالی برای مدافع فرانسوی
به نظر می رسد که بارسلونا در صورت جدایی ساموئل اومتیتی، به مدافع اسلواک اینتر یعنی میلان اشکرینیار به عنوان جانشین وی نگاه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی طی یکی دو فصل گذشته دائماً با مصدومیت‌های متولی دست و پنجه نرم کرده است. اگرچه بعد از جدایی ارنستو والورده و قبول هدایت بارسا توسط کیکه ستین، اومتیتی بیشتر به کار گرفته شده و حتی جای هموطن خود یعنی کلمنت لنگلت را در خط دفاعی گرفته بود اما با این وجود به نظر نمی رسد که در تصمیم بارسا برای فروش وی تغییری ایجاد شده باشد.

از طرف دیگر بارسلونا طی فصول اخیر نشان داده که در خط دفاعی خود دارای نقاط ضعف بسیاری است. همچنین در صورت جدایی اومتیتی نیاز بارسلونا به جذب یک جانشین برای او بیشتر خواهد شد.

حالا و در همین رابطه موندو دیپورتیوو مدعی شده که لائوتارو مارتینز تنها بازیکن مورد علاقه بارسلونا از اینتر نیست. در این رابطه باشگاه کاتالانی قصد دارد در صورت جدایی احتمالی مدافع فرانسوی خود، میلان اشکرینیار را از نراتزوری به خدمت بگیرد.

مدافع اسلواک اینتر به جز بارسلونا از تیم‌های نظیر منچسترسیتی، رئال مادرید و منچستریونایتد نیز پیشنهاد دارد اما با این حال به نظر نمی‌رسد که نراتزوری به این راحتی ها راضی به فروش او شود.

برچسب‌ها: بارسلونا اشکرینیار اومتیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 Shaya10821399/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi