خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

پیروانی : علیه برانکو نبودم کیروش اخراجم کرد

پیروانی : علیه برانکو نبودم کیروش اخراجم کرد
به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی در گفت‌وگو با برنامه شب‌گرد شبکه دو اظهار کرد: از زمانی که فوتبال را کنار گذاشتم، هر روز سر تمرین هستم؛ همیشه اولین نفر در تمرین حاضر می‌شوم و آخرین نفر از محل تمرین می‌روم. در زمان بازیکنی، مربیگری و مدیریت تیم، هیچوقت در تمرینات غیبت نداشتم و در زمان تعیین شده به تمرین رفتم. الان هم سعی کردم در زمان مدیریت تیم، حتی یک بار با لباس ورزشی به بیرون نروم، اما متاسفانه این مسئله در جامعه ما فرهنگسازی نشده است.

او ادامه داد: هر کاری احتیاج به فرهنگ‌سازی دارد و این مهم نیازمند آموزش است. ما اگر می‌خواهیم به سبک و سیاق درست و جهانی برسیم، باید به ما آموزش داده شود و بدانیم که نخست وزیر، رئیس جمهور، فوتبالیست و ... با سایر مردم تفاوتی ندارند و اگر در جامعه حاضر می‌شوند، نباید موجب مزاحت آنها شویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تحصیل مدیریت دکتری کلان سازمانی در آمریکا و وضعیت سازمانی در ورزش ایران و باشگاه پرسپولیس ابراز کرد: یکی از عوامل اصلی برای پیشرفت در هر زمینه‌ای داشتن ثبات است؛ ثبات همیشه نتنیجه خوبی به همره دارد. در حال حاضر از ورزش صحبت می‌کنم و یکی از مهم‌ترین مشکلات در ورزش ما این است که ثبات مدیریتی وجود ندارد.

پیروانی اضافه کرد: در مدیریت ورزشی ایران متاسفانه باید به صورت کوتاه مدت مدیریت کنید، در حالی که در کوتاه مدت نمی‌توانید برای بلند مدت برنامه‌ریزی داشته باشید. مدیران ما در ورزش و باشگاه‌ها به بلند مدت نمی‌رسند و نمی‌توانند برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند که یکی از مشکلات اساسی در این زمینه، دولتی بودن باشگاه‌ها است.

او درباره حضور بخش خصوصی در فوتبال عنوان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در سالیان اخیر شاهد بودیم، حضور بخش خصوصی نیز همواره با شکست همراه بوده و اینکه یک بخش خصوصی موفق شود، خیلی کم اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها: پیروانی برانکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

52 فوت توپ1399/02/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi