خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

کریس رونالدو در مادیرا گیر افتاده است!

کریس رونالدو در مادیرا گیر افتاده است!
کریس رونالدو در مادیرا گیر افتاده است!
شرایط برای بازگشت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به ایتالیا مهیا نیست، دولت ایتالیا در روزهای اخیر مجوز برگزاری تمرینات را برای تیم های سری آ صادر کرده و آنها حق دارند در شرایطی خاص تمرین کنند. بازیکنانی که در این مدت در خارج از ایتالیا سکونت داشتند، باید هنگام ورود به خاک این کشور دوره قرنطینه 14 روزه ای را سپری کرده و بعد در ایتالیا مستقر شوند، اما شرایط برای کریستیانو رونالدو دشوار شده است.
مجری پرتغالی شبکه TVI مدعی شد جت خصوصی رونالدو برای بازگشت او از مادیرا به تورین هنوز در مادرید مستقر است و به همین دلیل ممکن است پرواز این ستاره پرتغالی به ایتالیا به تعویق افتد. این امر به دلیل محدودیت پروازهایی است که در نتیجه شیوع ویروس کرونا توسط دولت اسپانیا اعمال شده است
البته نشریات تورینی مدعی شدند اگرچه سه بار اجازه پرواز این هواپیمای شخصی رد شده است، اما این هواپیما در ساعت 18:30 عصر امروز در فونچال مرکز مادیرا، جایی که ستاره 35 ساله در آنجا اقامت داشته، فرود آمده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، رونالدو احتمالا به زودی به تورین سفر خواهد کرد.

برچسب‌ها: تورین ایتالیا کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

94 اطلاعیه1399/02/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi