خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

گودرزی: سپاهان همیشه سپاهان است

گودرزی: سپاهان همیشه سپاهان است
شهرام گودرزی در مورد پیروزی مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی با سپاهان خوب بود، بازی سختی را پشت سر گذاشتیم به هر حال در سال های اخیر سپاهان یک پای قهرمانی بوده. بازی را خوب شروع کردیم و زود هم به گل رسیدیم. تمام بچه ها توانستند تمام برنامه های کادرفنی را انجام دهند توانستیم به خوبی 3 امتیاز را کسب کنیم.

او در مورد گل سه امتیازی که به ثمر رساند رساند ادامه داد: گلم زحمت تمام بچه ها بود و من فقط تمام کننده بودم و همه زحمت کشیدند تا این 3 امتیاز تا پایان بازی حفظ شود و همین طور هم شد. البته می توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما مهم نیست چه کسی گل بزند، مهم برد تیم است. در کل هم سپاهان خوب بازی کرد و هم ماف بازی قشنگی بود و نتیجه اش کسب 3 امتیاز از سمت ما بود.

این بازیکن در مورد جایگاهشان در جدول نظرش را اینگونه بیان کرد: شرایطمان در جدول خوب است و جزو تیم های بالای جدولی هستیم. باید تمام توانمان را بگذاریم تا بهترین جایگاه را کسب کنیم.

هافبک گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که پیروزی شان در بازی مقابل سپاهان به این قضیه ربط نداشت که این تیم اخیرا ضعیف شده است می گوید: سپاهان همیشه شخصیت قهرمانی دارد و آنها هم همانطور که گفتم خوب فوتبال بازی کردند و پیروزی ما ربطی به این قضیه ندارد چون سپاهان همیشه سپاهان است.

گودرزی در پایان در مورد تعطیلی 15 روز لیگ افزود: صحبت کردن در مورد این قضیه دیگر فایده ای ندارد، مجبوریم با این شرایط بسازیم و دوباره بدنسازی کنیم.

برچسب‌ها: سپاهان گودرزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

79 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/02/13

15 ارديبهشت (17:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi