خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

یوونتوس این قهرمانی را نمی خواهد

یوونتوس این قهرمانی را نمی خواهد
یوونتوس این قهرمانی را نمی خواهد
باشگاه یوونتوس تمایلی ندارد با نیمه تمام ماندن سری آ به عنوان قهرمان معرفی شود.
آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس بار دیگر نشان داد که تمایلی به معرفی شدن تیمش به عنوان قهرمان فصل نیمه تمام سری آ ندارد.

در حالی که در ایتالیا کشمکش‌ها بر سر زمان از سرگیری تمرینات تیم‌های فوتبال ادامه دارد، این احتمال هست که فصل جاری سری آ مانند لوشامپیونا، لیگ هلند و لیگ بلژیک نیمه تمام بماند و و تیم صدرنشین یعنی یوونتوس به عنوان قهرمان رقابت‌ها معرفی شود.
پیش از این هم شائبه‌‌هایی در این خصوص وجود داشت و حدود یک ماه پیش آنیلی با لایک کردن یک پست در توئیتر که ایده اعطای اسکودتو به بانوی پیر را رد کرده بود، نشان داد موافق معرفی شدن تیمش به عنوان قهرمان یک فصل نیمه تمام نیست.
این اتفاق روز گذشته تکرار شد و آنیلی پست یک کاربر توئیتر که تصمیم مقامات فوتبال فرانسه برای اعلام پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان فصل نیمه تمام لوشامپیونه را نادرست دانسته بود، لایک کرد.
در پیام لایک شده توسط آنیلی آمده بود:« ما نمی‌خواهیم اینگونه قهرمان شویم. حتی آنیلی هم اعلام کرده که اینگونه حاضر به کسب مقام قهرمانی نیست. امیدوارم او همچنان این موضع را حفظ کند. ما اینتر نیستیم.»
با احتساب نتایج آخرین هفته از برگزاری رقابت‌های سری آ پیش از تعلیق آن به خاطر شیوع کرونا، یوونتوس با 63 امتیاز صدرنشین است و لاتزیو با تنها یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد.

برچسب‌ها: یوونتوس قهرمانی سری آ ایتالیا آنیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

191 اطلاعیه1399/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi