خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

یوونتوس؟ فقط و فقط به بارسا فکر می کنم

یوونتوس؟ فقط و فقط به بارسا فکر می کنم
هافبک برزیلی بارسا به شایعات انتقالش به یوونتوس واکنش نشان داد.
آرتور ملو هافبک 23 ساله بارسا در تابستان 2018 با انتقالی 31 میلیون یورویی از گرمیو به خدمت گرفته شد و فصل جاری در 23 بازی برای بارسا، 4 گل زده و 4 پاس گل داده است.
او از مدت ها پیش به عنوان یکی از اهداف یوونتوس و چند باشگاه دیگر در بازار نقل و انتقالات مطرح بوده و روز گذشته حتی این شایعه مطرح شد که بارسلونا به یوونتوس برای مذاکره با آرتور، چراغ سبز نیز نشان داده است.
آرتور امروز به این اخبار ضد و نقیض واکنش نشان داد و گفت:« همیشه شایعاتی در مورد من شنیده می شوند اما خیلی واضح بگویم که به تیمی جز بارسلونا فکر نمی کنم. تنها گزینه من ماندن در بارسلوناست. از این قضیه اطمینان دارم و کاملا نیز آسوده خاطر هستم. در بارسا از هر لحاظ احساس راحتی می کنم و از اعتماد سران باشگاه و کادر فنی متشکرم. این دلیل دیگری است برای اینکه به ترک بارسلونا فکر نکنم.»

آرتور ادامه داد:« علاقه دیگر باشگاه ها نشانه این است که من کارم را خوب انجام داده ام و حس خوبی به من می دهد ولی قصد دارم سال های بیشتری برای بارسلونا بازی کنم. بارسا تیمی است که همیشه در رویای پوشیدن پیراهنش بودم و می خواهم تا مدت ها آبی اناری پوش بمانم. به این بیش از هر چیزی فکر می کنم.
هر روز که می گذرد، در بارسا احساس راحتی بیشتری می کنم. در تیم، در شهر و میان هواداران به خوبی پذیرفته شده ام. فرهنگ هواداری در اینجا عالی است و مورد حمایت هواداران باشگاه قرار دارم. در پایان اینکه فقط و فقط به بارسا فکر می کنم و نه هیچ چیز دیگر.»

برچسب‌ها: یوونتوس برزیلی ارتور ملو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

88 اطلاعیه1399/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi