خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

چلسی به دنبال جذب ستاره ناپولی

چلسی به دنبال جذب ستاره ناپولی
خبرگزاری میزان - فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی به دنبال این است تا دریس مرتنس مهاجم ۳۲ ساله ناپولی را که در سال ۲۰۱۳ از آیندهوون به این تیم ایتالیایی آمد را در تابستان امسال به لندن ببرد. لمپارد به حدی به این مهاجم علاقه دارد که هر روز با او در تماس است و به نظر نمی‌رسد مانع خاصی برسر راه انتقال او به چلسی باشد.

مرتنس در ماه‌های پایانی قرارداد خود با ناپولی است و در تابستان، بازیکن آزاد می‌شود. او از زمان انتقال از PSV در سال ۲۰۱۳ به ناپولی، با درخشش خود در خط حمله این تیم به یکی از بزرگترین ستاره‌های این باشگاه تبدیل شده است.

هرچند با توجه به اینکه او در تابستان بازیکن آزاد است و با هزینه کمتری می‌توان او را خرید، احتمالا باشگاه‌های زیادی از جمله منچستریونایتد که پیش از این هم به دنبال جذب این مهاجم بود، خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم باشند، اما با توجه به علاقه شخصی لمپارد به این مهاجم، به نظر می‌رسد چلسی مقصد بعدی مرتنس باشد.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

31 سوسکهای جنگنده1399/02/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi