خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

راکیتیچ: شایعات جدایی‌ام از بارسا مضحک است

راکیتیچ: شایعات جدایی‌ام از بارسا مضحک است
ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کرده و می‌گوید این شایعات برایش به شوخی شبیه است.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ، ستاره کروات خط میانی بارسلونا که وارد سال آخر قراردادش با این تیم شده و در چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از نوکمپ مطرح شده، این شایعات را تکذیب کرده و می‌گوید به هیچ وجه به دنبال جدایی از بارسا نیست.

راکیتیچ می‌گوید درحالیکه صحبتهای زیادی درباره تمایل باشگاه‌هایی مثل سویا و اینتر به جذب او مطرح شده به این شایعات گوش نمی‌دهد و به این زودی‌ها موضعش در قبال این مساله را تغییر نخواهد داد. راکیتیچ از سال 2014 در نوکمپ بوده و 299 بازی برای بلوگرانا انجام داده.

راکیتیچ در گفتگو با اسکای آلمان گفت:" من به این حرفها عادت کرده‌ام. من شش سال است در بارسلونا هستم و شش سال تجربه این حرفها را دارم. باید سعی کنم این مسائل را درک کنم و یادم باشد که فوتبال فقط یک ورزش نیست. ما می‌دانیم که فوتبال فراتر از ورزش است و باید سعی کنیم این را درک کنیم. گاهی باید به این شایعات خندید".

ستاره کروات بارسا در ادامه گفت:" مهم این است که من راضی‌‌ام و از سرمربی و باشگاه بازخوردهای خوبی می‌گیرم. من هنوز قرارداد دارم و من هر وقت قرارداد امضا می‌کنم قصدم این است که آن را تا آخر ادامه دهم. اگر به هر دلیلی امکان این نباشد با هم می‌نشینیم و درباره‌اش صحبت می‌کنیم ولی در حال حاضر من خیلی راضی‌ام و به چیزهای دیگری به جز این فکر می‌کنم".

برچسب‌ها: راکیتیچ بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

150 ♛ تاج رضا ♛1399/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi