خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

رئیس باشگاه فیورنتینا: مخالف جدایی کیه زا از تیم نیستم

رئیس باشگاه فیورنتینا: مخالف جدایی کیه زا از تیم نیستم
روکو کومیسو رئیس باشگاه فیورنتینا اعلام کرد در صورتی که فدریکو کیه زا بخواهد این تیم را ترک کند، مخالفتی با جدایی او نخواهد داشت.
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بازی‌های خوب فدریکو کیه زا در ترکیب فیورنتینا، برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند. براساس گزارش‌های اخیر، باشگاه‌های اینتر میلان، یوونتوس، منچستر یونایتد و چلسی به دنبال جذب این بازیکن هستند.
تا پیش از تعطیلی رقابت‌های سری آ به دلیل انتشار گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، کیه زا در ۲۳ بازی برای فیورنتینا به میدان رفت و موفق شد ۶ گل به ثمر برساند و ۳ پاس گل بدهد.
روکو کومیسو، رئیس باشگاه فیورنتینا نسبت به شایعات مطرح شده درباره جدایی او واکنش نشان داد و در گفت و گو با رادیو برونو توسکانا اظهار داشت: اگر اشتباه نکنم قبل از کریسمس با او جلسه داشتم. تصمیم کیه زا برای جدایی از فیورنتینا، تاسف آور است، اما ما پیشنهاد‌های او را بررسی می‌کنیم. ممکن است ارزش او نسبت به سال گذشته کمتر شده باشد. البته این اتفاق برای تمام بازیکنان افتاده است. با این حال هنوز هم ممکن است کیه زا در فیورنتینا بماند.
کومیسو در ادامه گفت: من هیچ پیشنهاد جدیدی به کیه زا ندادم و هر خبری که در این زمینه می‌شنوید، جعلی است. مهم‌ترین نکته این است که بازیکن خودش بخواهد بماند. خیلی از بازیکنان متوجه شدند که فیورنتینا اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. من نمی‌خواهم از قول کیه زا حرفی بزنم. او پسر خوبی است و می‌داند چه تصمیمی بگیرد.
رئیس باشگاه فیورنتینا با تاکید بر این که امیدوار است کیه زا در این تیم به کارش ادامه دهد افزود: ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم و من می‌خواهم او را نگه دارم. تلاش می‌کنم بهترین کار‌های ممکن را برای فیورنتینا انجام دهم. با این حال اگر تصمیم کیه زا رفتن باشد، ما با تصمیم او کنار می‌آییم و پیشنهادهایش را بررسی می‌کنیم.
او درباره پیشنهاد‌های این بازیکن عنوان کرد: یوونتوس یکی از تیم‌های خواهان کیه زا است، اما تیم‌های اروپایی دیگری هم به دنبال جذب او هستند.

برچسب‌ها: فیورنتینا سوشیانت نیوز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 7

130 Marseille¹⁹⁹³1399/02/18

Dani Carvajal: عجب ادمیه با تیماش میاد

24 ارديبهشت (17:30)


Tom Cruis: عالی بود

24 ارديبهشت (14:44)


20 ارديبهشت (10:34)


ᴅoʀᴛᴍᴜɴᴅ: عالی بود

19 ارديبهشت (17:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi