خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

جلالی از پرسپولیس تا پرسپولیس

جلالی از پرسپولیس تا پرسپولیس
سرمربی تیم نساجی مازندران از زمان حضورش در این تیم مرد محبوب سکوها بوده و با نتایج نسبتا خوبی که با این تیم در مدت کم گرفته توانسته پاسخ این شور و اعتماد هواداران مازندرانی را بدهد.

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی در نیم فصل دوم و بعد از جدایی از پیکان، در فاصله چند روز مانده به آغاز مسابقات دوربرگشت هدایت نساجی مازندران را به عهده گرفت و توانست در نیم فصل دوم نتایج نسبتا خوبی هم بگیرد. شکست دادن فولاد و تساوی برابر ذوب آهن و تراکتورسازی باعث شده تا این تیم با 22 امتیاز در رتبه نهم قرار بگیرد.

سرمربی حال حاضر نساجی مازندران اما یکی از مهمترین ماموریت هایش در این تیم را روز جمعه پیش رو دارد. بازی با پرسپولیسی که خسته از بازی روز سه شنبه در لیگ قهرمانان است آن هم در قائمشهر می تواند امتیازات مهمی را به حساب آقا معلم و تیمش بریزد.

مجید جلالی در بازی رفت لیگ هجدهم و در حالی که مربی پیکان بود در برابر پرسپولیس دو بر یک شکست خورد. او در فصل گذشته و شرایطی مشابه با پیکان توانسته بود پرسپولیس بازگشته از لیگ قهرمانان را شکست دهد. درباره مجید جلالی و پرسپولیس این نکته هم جالب است که او یک بار در زمانی که هدایت پیکان را به عهده داشت با درخواست پرسپولیسی ها که به خاطر لیگ قهرمانان آسیا خواهان تعویق زمان بازی بودند موافقت کرد و تیمش مجبور شد یک ماه را بدون بازی بگذراند. بعدها خود جلالی اعتراف کرد که قبول درخواست پرسپولیس و مدت طولانی تعطیلی پیکان باعث شد تا تیمش در مسیر نتایج ضعیف قرار بگیرد.

شاید به همین دلیل بود که این بار درخواست سازمان لیگ برای تعویق زمان بازی نساجی و پرسپولیس با مخالفت جلالی مواجه شد.

او در آخرین تمرین تیمش و در حالی که از سوی هواداران متعصب و پرشور نساجی تشویق می شد امروز برنامه هایش برای پیروزی برابر حریف سرشناسش را مرور کرد.

عکس: معین نادری

برچسب‌ها: جلالی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

63 یآرآن میثم1399/02/17

رییس کوچک: اینا چیه

17 ارديبهشت (19:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi