خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

پشت افشین پیروانی را خالی نمی‌کنیم

پشت افشین پیروانی را خالی نمی‌کنیم
گل محمدی:پیشکسوتان به هم بی احترامی نکنند
پشت افشین پیروانی را خالی نمی‌کنیم
سرمربی پرسپولیس با انتقاد از جو شکل گرفته، حمایت خود را از افشین پیروانی اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس که به شکلی عجیب از دور برگشت لیگ نوزدهم به انجام نرسید، هنوز به محل بحث لفظی طرفین تبدیل شده است. در این بین با انجام جلسه کمیته استیناف درباره این بازی که پیش از این کمیته انضباطی رای به پیروزی پرسپولیس داده بود، دو طرف ماجرا بار دیگر به جنگ لفظی با یکدیگر رفته‌اند.

بعد از ماجرهای شکل گرفته و حملات که افشین پیروانی در پاسخ به کنایه امیر قلعه نویی داشت، یحیی گل محمدی نیز حمایت خود را از سرپرست کنونی باشگاه اعلام کرد: بعد از ماجراهایی که به خاطر حمایت افشین پیروانی را از باشگاه شکل گرفته باید بگویم که ما همه جوره از افشین حمایت خواهیم کرد و هیچ وقت پشتش را خالی نمی گذاریم. از همه پیشسکوتان می خواهیم احترام ها را نگه دارند و موقعی نیست که با بی احترامی و الفاظی که باعث هتک حرمت شوند کل جامعه فوتبال را ناراحت کنند. افرادی که برای این فوتبال زحمت کشیدند را نباید ناراحت کنیم. همدلی و احترام به فوتبال ما کمک می کند و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد ریشه کنی این ویروس منهوس باشیم. و برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم و امیدوارم فوتبال ما از این اتفاقات و بی احترامی‌ها دور باشد.

افشین پیروانی یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

برچسب‌ها: پرسپولیس گل محمدی یحیی گل محمدی پیروانی افشین پیروانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

127 رونق تولید1399/02/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi