خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

اینتر نمی خواهد مجوز انتقال مارسلو بروزوویچ به لیورپول را صا

اینتر نمی خواهد مجوز انتقال مارسلو بروزوویچ به لیورپول را صا
در هفته های اخیر مرسی سایدی ها شرایط مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینتر را جویا شده اند، اما مدیران نراتزوری تحت هر شرایطی خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن بوده و نمی خواهند اجازه رفتن او به لیورپول را بدهند. در ماه های اخیر اخباری در مورد ابراز علاقه رئال مادرید نیز به خرید مارسلو بروزوویچ منتشر شده بود.

این هافبک ۲۷ ساله که دو سال از قرارداد فعلی اش با اینتر باقی مانده و بند آزادسازی حدود ۵۲ میلیون پوندی در قراردادش گنجانده شده، در فصل جاری و زیر نظر آنتونیو کونته تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تیمش شده و نقش مهمی در نتایج خوب اینتر ایفا کرده است.

نشریه لارپابلیکا مدعی شد یورگن کلوپ به سبک بازی بروزوویچ علاقمند بوده و مدیران لیورپول برای کسب اطلاعات و مذاکرات اولیه با مدیر برنامه این هافبک کروات تماس گرفته اند. اما اینتر در تلاش برای تمدید قرارداد مارسلو بروزوویچ بوده و قصد دارد برای حفظ این بازیکن در سال های آتی، بند آزادسازی تقریبا ارزان آن را نیز حذف کند تا تیمی نتواند به راحتی بروزوویچ را جذب کند.

بروزوویچ از دینامو زاگرب و در سال ۲۰۱۵ به اینتر پیوست، در این فصل سه گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل ارسال کرده است. اخباری در مورد احتمال جدایی آدام لالانا از لیورپول شنیده شده و این باشگاه قصد دارد برای یافتن یک هافبک جانشین اقدام کند.

برچسب‌ها: لیورپول اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

140 Ho33ein_fz1399/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi