خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

روبرتو کارلوس و افشای دلایل جدایی از اینتر

روبرتو کارلوس و افشای دلایل جدایی از اینتر
به گزارش "ورزش سه"، روبرتو کارلوس پیش از انتقال به رئال مادرید و در فصل 96-1995، یک فصل در اینتر بازی کرده و روزهای چندان خوبی را در سری آ سپری نکرد. در ادامه روبرتو کارلوس به مدت یک دهه لباس رئال مادرید را بر تن کرده و با سپری کردن دورانی فوق العاده 13 جام با لباس این تیم کسب کرد. حالا مدافع مشهور برزیلی از دلایل ناکامی در مقطع کوتاه حضور در اینتر صحبت کرده است.روبرتو کارلوس گفت: "روی هاجسون من را نابود کرد. او از من می خواست در ترکیب اینتر در مرکز میدان بازی کنم. این در حالی بود که من در چنین شرایطی شانسی برای حضور در ترکیب تیم ملی برزیل نداشتم و رقابت های کوپا آمریکای سال 1997 نیز پیش رو بود. البته منظورم این نیست که رابطه ام با روی هاجسون بد بود، اما او چیز زیادی در مورد فوتبال نمی دانست.من با ماسیمو موراتی صحبت کردم و از او خواستم اجازه جدایی من از اینتر را صادر کند. من برای کار کردن زیر نظر فابیو کاپلو سرمربی رئال مادرید به این تیم رفتم. او مهمترین مربی در دوران ورزشی من بود."

برچسب‌ها: برزیل رئال مادرید روبرتو کارلوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 2

212 Sopel30t (ح)1399/01/23

Esteghlal_bu: خبر خیلی بد بود

23 خرداد (15:33)


Rezarfff (ح): بهترین دفاع چپ تاریخ بدون اغراق

23 فروردين (15:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi