خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

تست کرونای دالگلیش مثبت اعلام شد!

تست کرونای دالگلیش مثبت اعلام شد!
باشگاه لیورپول تایید کرد که تست کرونای کنی دالگلیش، اسطوره این باشگاه، مثبت شد.

به گزارش "ورزش سه"، دالگلیش روز چهارشنبه برای درمان مشکل عفونتش به بیمارستان مراجعه کرد و اکنون مشخص شد که به کرونا مبتلا شده است. هرچند هنوز نشانه های جدی بیماری در او مشاهده نشده است.

در بیانیه باشگاه لیورپول آمده که پیش از تایید کرونای داگلیش او به همراه خانواده اش به صورت خودجوش در قرنطینه به سر می برده و به همه نیز توصیه می کرده تا اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

در ادامه این بیانیه آمده است:« او می خواهد از این فرصت استفاده کند و قدردانی ویژه ای از کادر درمانی داشته باشد که در این شرایط اضطراری و عجیب با شجاعت و فداکاری به کارشان ادامه می دهند و از همه خواسته تا با حریم شخصی خانواده اش احترام بگذارند. سر کنی داگلیش نگاهش به آینده است و به زود به خانه بازخواهد گشت. »

داگلیش اسطوره لیورپول که در سال ١٩٧٧ از سلتیک به این تیم پیوست طی ۵١۵ بازی ١٧٢ گل برای این تیم به ثمر رساند.

داگلیش به عنوان بازیکن موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ و سه جام قهرمانی در اروپا شده و ۴ مرتبه هم موفق به دریافت لیگ کاپ همراه با لیورپول شده است و طی دوران حضور این تیم دو مرتبه هم عنوان بهترین بازیکن لیگ انگلیس را از آن خود کرده است.

او در سال ١٩٨۵ به عنوان مربی بازیکن موفق شد هم مقام قهرمانی رقابت های لیگ و هم جام حذفی را برای لیورپول به ارمغان بیاورد. داگلیش دو مقام لیگ و یک جام اتحادیه هم به تالار افتخارات لیورپول اضافه کرد و در فاجعه هیلزبورگ هم مربی قرمزهای بندر لیورپول بود.

داگلیش در سال ١٩٩۵ و پس از جدایی از لیورپول موفق شد بلبکرن راورز را هم به مقام قهرمانی مسابقات برساند.

این چهره ۶٩ ساله در سال ٢٠١١ به عنوان مربی به تیم بازگشت ولی نتایج خوبی کسب نکرد تا اینبار با اخراج از تیم برود و در سال ٢٠١٣ بار دیگر با سمتی دیگر به تیم بازگشت.

برچسب‌ها: ویروس کرونا لیورپول کنی دالگلیش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

72 تهران مادرید 20 (ح)1399/01/23

23 فروردين (17:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi