خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

حمایت سوارز از انتقال نیمار و لائوتارو به بارسلونا

حمایت سوارز از انتقال نیمار و لائوتارو به بارسلونا
لوئیس سوارز، مهاجم سرشناس بارسلونا که مدتی است به دلیل مصدومیت با پیراهن این تیم به میدان نرفته با حمایت از تلاشهای بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیمار و لائوتارو مارتینز می‌گوید ستاره‌هایی مثل نیمار و لائوتارو برای این تیم مفید خواهند بود و با واکنش مثبت ستاره‌های این تیم روبرو خواهند شد.
سوارز گفت:" با توجه به شرایط فعلی دنیا و اپیدمی موجود صحبت کردن درباره بازیکنان سخت است. واقعا نمی‌شود با قطعیت گفت که کدام بازیکن ممکن است به بارسلونا بیاید چون همه چیز خیلی پیچیده است. ولی من میتوانم درباره دو بازیکنی که خیلی از آنها صحبت می‌شود این را بگویم که هر دوی آنها بازیکنان خیلی بزرگی هستند".
ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در ادامه گفت:" نیمار را که همه می‌شناسند و می‌دانند که رختکن بارسلونا چقدر برای او ارزش قائل است و تحسینش می‌کند. در فوق‌العاده بودن نیمار هیچ حرفی نیست چون او هنوز سالهای زیادی در پیش دارد و می‌تواند به تیم کمک کند. رختکن بارسا به نیمار علاقه دارد و همیشه از او حمایت خواهد کرد".
سوارز در ادامه صحبتهایش گفت:" لائوتارو هم بازیکنی است که در ایتالیا خیلی پیشرف کرده. او شماره نهی است که حرکت‌هایش تماشایی است و این نشان می‌دهد که با چه مهاجم بزرگی روبرو هستیم".

برچسب‌ها: سوارز بارسا اینتر پاری سن ژرمن نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

280 رونالدینهو 7771399/01/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi