خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

۵ بازیکنی که احتمال جداییشان در پایان فصل وجود دارد

۵ بازیکنی که احتمال جداییشان در پایان فصل وجود دارد
منچستریونایتد در صدد خرید سه یا چهار بازیکن برای تقویت ترکیب خود در تابستان می باشد. جک گریلیش و جیدون سانچو در صدر لیست خرید منچستر هستند ولی اوله گنار سولشر قطعا به فکر فروش چند بازیکن فعلی تیم می باشد. ترکیب یونایتد باید ارتقا یابد. علیرغم خروج احتمالی الکسیس سانچز، مارکوس روخو و فیل جونز در تابستان؛ بازیکنان دیگری هم هستند که باید در موردشان تصمیم گیری شود.
در ادامه می خواهیم به بررسی پنج بازیکن منچستر بپردازیم که ممکن است در تابستان به باشگاه دیگری منتقل شوند.

دیگو دالوت
آخرین شایعات حاکی از آن است دیگو دالوت ممکن است به تاتنهام منتقل شود. با توجه به حضور مورینیو که مربی سابق و هموطن دالوت محسوب می شود ممکن است که او در آنجا پیشرفت کند. دالوت باید در تابستان یک تصمیم جدی در مورد آینده خودش بگیرد. در حال حاضر هیچ شکی در مورد مدافع راست ثابت منچستر وجود ندارد و آرون ون بیساکا به خوبی توانسته در آن سمت زمین بدرخشد.
دالوت تنها 66 دقیقه در این فصل لیگ برتر به میدان رفته و این مایه خجالت برای بازیکنی به توانایی او می باشد. با این حال او 21 سال دارد و حس می کند که می تواند در باشگاهی دیگر به صورت ثابت بازی کند.

آندرس پریرا
این بازیکن برزیلی قبلا تایید کرده بود که او بعد از چند نمایش ضعیف جایگاه خود را از دست داد. او بازیکن باشخصیتی هست و دوست دارد که خودش را در منچستر ثابت کند ولی عملکرد درخشان برونو فرناندز او را تحت فشار گذاشته است. اگر منچستر هافبک تهاجمی دیگری به خدمت بگیرد آنگاه پریرا ممکن است آینده خود را در باشگاهی دیگر دنبال کند.

جسی لینگارد
لینگارد وضعیتی بدتر از پریرا دارد. هواداران یونایتد برای مدت کوتاهی از او نبوغ و کیفیت دیدند ولی آن مدت طولانی نبود. لینگارد در 18 ماه گذشته شرایطی عجیب داشته است. او از بازیکن فیکس انگلیس در جام جهانی به یک نیمکت نشین برای یونایتد تبدیل شده است. با وجود اینکه اوله گنار سولشر امیدوار است که موفقیت لینگارد در منچستر را ببیند ولی لینگارد هم اکنون 27 ساله است و شاید بهتر باشد که در باشگاه دیگری به فوتبال ادامه دهد.
اخیرا شایعاتی مبنی بر علاقه آرسنال به لینگارد شنیده شده است. انتقالی که اگر صورت بگیرد می تواند خیلی بحث برانگیز باشد.

تاهیت چانگ
چانگ در این تابستان به صورت قطعی یونایتد را ترک نخواهد کرد و ممکن است که یک انتقال قرضی صورت بگیرد. او اخیرا قرارداد خود را با یونایتد تمدید کرده است و با توجه به اینکه 20 سال دارد ممکن است بازی قرضی در باشگاهی دیگر منطقی به نظر برسد. اگر این بازیکن به باشگاهی دیگر در لیگ برتر برود می تواند در صورت عملکرد خوب به منچستر بازگردد و برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کند.
گزینه دیگری که پیش روی چانگ این است که در یونایتد بماند و منتظر فرصت برای حضور در ترکیب اصلی باشد. در صورت ورود سانچو به باشگاه، این شانس برای چانگ بسیار کمرنگ خواهد شد.

خوان ماتا
تمدید قرارداد دو ساله ماتا با منچستر در تابستان قبل کمی تعجب برانگیز بود ولی در حقیقت منچستر دلش نمی خواست که یک هافبک باتجربه دیگر را از دست بدهد. ماتا می تواند در منچستر بماند و به بازیکنان جوان تر کمک کند که پیشرفت کنند. او در این فصل این کار را به خوبی انجام داده است و موفق به زدن 3 گل و دادن 5 پاس گل هم شده است.

اگر لینگارد و پریرا هر دو باشگاه را ترک کنند، آنگاه ماتا قطعا در باشگاه ماندگار می شود و می تواند تا پایان قرارداد خود در منچستر بماند. او در ژوئن 2021 سی و سه ساله خواهد شد و می تواند در نهایت باشگاه را ترک کند.

منبع: MEN

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچستر یونایتد لیگ برتر تابستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

198 Badrud City1399/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi