خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

بازگشت زوج مانژو – معزعلی به الدحیل

بازگشت زوج مانژو – معزعلی به الدحیل
با اتمام مصدومیت دو ستاره سرشناس و گلزن خط حمله الدحیل به تمرینات آماده سازی این تیم بازگشتند.

به گزارش "ورزش سه"، الدحیل صدرنشین کنونی لیگ ستارگان قطر و یکی از رقبای پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با خبر امیدوارکننده ای در آستانه بازی های پیش رو مواجه شد. زوج مصدوم و خطرناک خط حمله این تیم با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات بازگشتند تا رکراکی سرمربی مراکشی مشکلی برای بهره بردن از آنها مقابل السیلیه نداشته باشد.

ماریو مانژوکیج و معز علی دو ستاره گران قیمت و سرشناس خط حمله الدحیل بعد از مصدومیتی دو هفته ای با تلاش کادر پزشکی از دیروز به تمرینات الدحیل بازگشتند تا برای بازی با السیلیه که از حساسیت خاصی برخوردار است، آماده شوند. بنا به اعلام این باشگاه هر دو بازیکن مجوز بازگشت به ترکیب را دارند و با حضورشان این تیم با آمادگی بیشتری برای قهرمانی زودهنگام تلاش خواهد کرد.

ابراهیم مسرور مدیر داخلی الدحیل در مصاحبه با الوطن ضمن تایید بازگشت این دو ستاره از مصدومیت مدعی شد قهرمانی در این فصل از رقابت ها برای گرفتن جواز صعود به جام باشگاه های جهان 2020 به میزبانی دوحه از اهمیت خاصی برای او و باشگاه برخوردار است از همین رو تک تک امتیازات باقی مانده در لیگ ستارگان اهمیت دارد.

برچسب‌ها: کرواسی مانژوکیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

72 Caroline ☂1399/01/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi