خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

خبر خوب برای یونایتد و چلسی درباره جیدون سانچو

خبر خوب برای یونایتد و چلسی درباره جیدون سانچو
نشریه میرر انگلیس مدعی شد که باشگاه لیورپول دیگر برنامه‌ای برای جذب جیدون سانچو از دورتموند ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو یکی از آماده ترین فوتبالیست های اروپا در فصل جاری بوده است. این بازیکن ۲۰ ساله در ۲۳ بازی این فصل بوندسلیگا آمار خارق العاده ۱۴ گل و ۱۵ پاس گل را به ثبت رسانده است؛ موضوعی که باعث شده چشم باشگاه های بزرگ اروپایی به این بازیکن دوخته شود.

طی هفته های گذشته شایعات زیادی درباره علاقه لیورپول به سانچو مطرح شد؛ حتی گفته شد که باشگاه لیورپول پیشنهاد خود را برای جذب ستاره انگلیسی دورتموند ارائه داده است‌.

حالا و در همین رابطه نشریه میرر انگلیس گزارش داده که لیورپول هیچ برنامه‌ای برای جذب جیدون سانچو از دورتموند ندارد. این نشریه می گوید با حضور سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو که احتمالاً در آنفیلد خواهند ماند، سرمربی آلمانی لیورپول یعنی یورگن کلوپ نیازی به صرف هزینه زیاد برای اضافه کردن مهاجم انگلیسی به تیم خود نمی‌بیند؛ موضوعی که می تواند یک خبر فوق العاده برای منچستر یونایتد و چلسی باشد که به شدت شرایط جذب جیدون سانچو را دنبال می‌کنند.

برچسب‌ها: منچسترسیتی چلسی جیدن سانچو لیورپول دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

179 تهران مادرید 20 (ح)1399/01/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi