خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

مشتری جدید برای اشرف حکیمی از ایتالیا رسید

مشتری جدید برای اشرف حکیمی از ایتالیا رسید
به گزارش "ورزش سه"، کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن اشرف حکیمی ستاره مراکشی رئال مادرید است که در حال حاضر به عنوان یار قرضی در تیم آلمانی بروسیا دورتموند بازی می‌کند. این رسانه ایتالیایی می‌گوید با توجه به مشکلات فیزیکی دشیلیو و دانیلو کادر فنی یوونتوس در پست دفاع راست احساس نیاز کرده و مهره مد نظر خود را اشرف حکیمی انتخاب کرده است.

دفاع راست یوونتوس پستی است که بعد از حضور کوتاه مدت دنی آلوس و تجربه ناامیدکننده کانسلو در این پست تا این لحظه فاقد یک بازی فیکس و تمام‌عیار بوده است. بعد از آنکه فابیو پاراتیچی برای این پست در جذب توماس مونیه ناکام ماند حالا اشرف حکیمی، ستاره مراکشی را مد نظر قرار داده است.

حکیمی در حال حاضر با یک قرارداد دو ساله قرضی از رئال مادرید به دورتموند ملحق شده و برای این تیم آلمانی بازی می‌کند ولی قرارداد قرضی او امسال تابستان در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. رئال تا کنون تصمیم قطعی درباره آینده حکیمی نگرفته و با اینکه رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند زیدان مایل است از حکیمی در سمت چپ به عنوان جانشین مارسلو استفاده کند ولی شک و تردید رئال، یوونتوس را به این نتیجه رسانده که می‌تواند به جذب حکیمی امیدوار باشد.

برچسب‌ها: یوونتوس اشرف حکیمی دورتموند رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

135 Esteghlal Fc‌1399/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi