خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

یوونتوس برای خرید پوگبا باید چند ستاره خود را قربانی کند

یوونتوس برای خرید پوگبا باید چند ستاره خود را قربانی کند
بر کسی پوشیده نیست که پل پوگبا از اهداف نقل و انتقالاتی یوونتوس در تابستان پیش رو است اما جذب او کار آسانی نخواهد بود.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس در رویای جذب پل پوگبا است اما برای بازگرداندن او به تورین باید چند بازیکن مهم خود را به فروش برساند. میرالم پیانیچ، داگلاس کاستا و فدریکو برناردسکی از جمله بازیکنانی هستند که ممکن است در راه جذب پل پوگبا قربانی شوند تا یوونتوس بتواند بودجه لازم برای این انتقال را تهیه کند. یوونتوس علاوه بر پوگبا، نیم نگاهی هم به سرگی میلینکوویچ ساویچ دارد اما قیمت این هافبک لاتزیو نیز همانند پوگبا حدود صد میلیون یورو برآورد می‌شود.

در خصوص احتمال فروش پیانیچ، باید گفت مائوریتزیو ساری حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بود اما این هافبک بوسنیایی که به تازگی 30 ساله شده، در این فصل عملکرد درخشانی نداشته و درخشش رودریگو بنتانکور در پست او باعث شده یوونتوس فرضیه فروش پیانیچ را بررسی کند. پاری سن ژرمن از مشتریان پیانیچ است. داگلاس کاستا نیز با وجود کیفیت فنی بسیار خوب، در این فصل با مصدومیت‌های متعددی روبرو شده و در مواقع حساس نتوانسته به یووه کمک کند. نام منچسترسیتی در رابطه با جذب داگلاس کاستا مطرح شده است.

جدایی فدریکو برناردسکی نیز از یوونتوس قطعی به نظر می‌رسد و دیان کولوسفسکی جانشین او خواهد شد. برناردسکی مهره محبوب الگری بود زیرا قابلیت دوندگی و چند پسته بودن را داشت اما زیر نظر ساری نتوانست عملکرد قابل قبولی ارائه دهد. با وجود این که برناردسکی مهره‌ای محوری برای یوونتوس نیست اما مشتریان مهمی در سری آ دارد و فروش او می‌تواند به افزایش بودجه یووه کمک کند.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد منچستریونایتد یوونتوس پوگبا پاول پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

224 Badrud City1399/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi