خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

دوستانه ایران - کرواسی؛بی زمان و بی مکان

دوستانه ایران - کرواسی؛بی زمان و بی مکان
در ماه های گذشته و بعد از سفر رییس کمیته ی ملی المپیک کرواسی به ایران و دیدار با صالحی امیری – رییس کمیته ملی المپیک ایران قرار بود شاهد مصاف دوستانه بین تیم امید ایران و کرواسی باشیم که این دیدار البته برگزار نشد!
جالب اینکه بدانید در زمان مربیگری کارلوس کی روش – شوکر برای برگزاری بازی دوستانه بین ایران و کرواسی برای فدراسیون فوتبال ایران دعوتنامه فرستاده بود اما کارلوس کی روش با برگزاری این دیدار دوستانه مخالفت کرده بود. به این دلیل که در زمان تعیین شده برای برگزاری بازی دوستانه در کرواسی لژیونرها نمی توانستند به اردوی تیم ملی ایران ملحق شوند و از سویی زمان تعیین شده برای برگزاری این بازی دوستانه بیشتر به سود حریف بود که برای حضور در جام ملت های اروپا آماده می شد.
اسکوچیچ در مصاحبه ای که در این زمینه داشت؛ اشاره جدیدی به تاریخ برگزاری این بازی نکرده است. هر چند باید به این نکته اشاره کرد اروپایی ها تاریخ بازی های دوستانه خود را به صورت سالانه و حتی برخی از کشورها به صورت دو سال تنظیم می کنند.
هم اکنون دیدار دوستانه ای که برای ایران تدارک دیده شده است بازی با عمان است. این بازی قرار است 8 خرداد در استادیوم آزادی برگزار شود. با توجه به لغو بازی های رسمی تیم ملی به بهانه ی شیوع ویروس کرونا در ماه های آتی و بعد از ریشه کن شدن این ویروس بازی های دوستانه می تواند کمک شایانی به آمادگی تیم ملی کند.

برچسب‌ها: اسکوچیچ کرواسی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

101 Trtrtrtrtrtrt (ح)1399/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi