خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

بله! من به انصاری‌فرد توهین کردم اگر ...

بله! من به انصاری‌فرد توهین کردم اگر ...
بله! من به انصاری‌فرد توهین کردم اگر ...
سید مهرداد هاشمی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در گفت‌وگویی طولانی و جنجالی به اتهامات مدیرعامل پیشین این باشگاه پاسخ داد.
به گزارش "ورزش سه"، هاشمی با سابقه مدیریت در سایپا و قهرمانی با تیمی که علی دایی را بعنوان سرمربی بالای سر خود داشت بعد از تغییرات در این باشگاه در دوره مدیریت بذرپاش در سایپا مدتها دور از فوتبال بود اما در پایان یک دوره مدیریت ورزشی از سوی معاون وزیر ورزش به بازگشت در فوتبال تشویق شد.
او که در ابتدا یک عضو ساکت وکم حاشیه هیئت مدیره بود حالا و در پایان جدایی محمدحسن انصاری‌‌فرد تبدیل به مهمترین عضو گروه منتقد مدیرعامل پیشین شد.
او در این مصاحبه به سئوالات و ابهامات پاسخ داد درحالی‌که پرسپولیس در عجیب‌ترین وضعیت مالی و مدیریتی خود قرارگرفته و باید دید سرنوشت هاشمی در اداره پرسپولیس به کجا خواهد انجامید.
این گفت وگوی مفصل را بخوانید:
*دور از فوتبال؛ به مدیران مشاوره می دهم
در دهه هشتاد بعد از حدود هفت سال در جایگاه مدیریت هولدینگ سایپا، از طرف آقای قلعه بانی مسوولیت مدیرعاملی یکی از شرکت‌های گروه را برعهده بگیرم که بعد از کمی مشورت مدیرعاملی موسسه سایپا را با برخی شروط برعهده گرفتم. آقای قلعه بانی به من اعتماد کردند و با قبول پیش شرط ها این مسوولیت را برعهده من قرار دادند. ما کار را در یکی از طبقات زیرگروه سایپا به عنوان دفتر باشگاه شروع کردیم که تمام دارایی باشگاه بود و چند تیم هم در آن فعالیت می کرد. در ابتدا خیلی معضل داشتیم و از جمله 380 میلیون زیان انباشته از سالیان قبل باشگاه را تحویل گرفتم اما وقتی باشگاه را تحویل دادم، شاید خیلی ها به دوران قهرمانی با این تیم از آن دوران یاد کنند اما به نظرم مهمترین دستاوردم شکل دهی یک باشگاه واقعی بود. اگر اکنون بخواهند باشگاهی از ایران را به عنوان یک نمونه حرفه ای به نمایندگان آسیا نشان دهند، قطعا سایپا یکی از آنها خواهد بود. باشگاهی با ساز و کار مالی، اداری، ساختاری شفاف و این یکی از افتخارات دوران مدیریت بنده بوده است. بعد از آخرین سمت اجرایی در ورزش به عنوان مدیرعامل، بعد از آن کار اجرایی را سه طلاقه کردم به هزار دلیل و رفتم به سراغ کار آزاد. فضای مشاوره و کار پروژه ای در دوره‌های مدیریتی.
*داورزنی حکم من را زد
از سال 80 والیبال را به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی به باشگاه اضافه کردیم و رابطه‌مان با آقای داورزنی نیز همان زمان شکل گرفت. ایشان یک روز مرا صدا کردند و فکر کردم لابد درباره والیبال با بنده کاری دارند. البته در این زمان ایشان در والیبال سمتی نداشتند و معاون وزیر بودند اما در ذهن من همان سوژه والیبالی بود و فکر کردم به خاطر کاری در این حوزه بنده را کار دارند. پرسیدند الان مشغول چه کاری هستی که توضیح دادم و گفتم یک گوشه‌ای نان و ماست‌مان را می‌خوریم و سرمان به کار خودمان است. آقای داورزنی گفت نباید در سایه باشی و باید در آفتاب باشی و به کمکت نیاز داریم. از آنجا درباره پرسپولیس حرف به میان آمد و در نهایت در اسفند سال گذشته به من زنگ زدند که به عنوان عضو هیات مدیره شما را در نظر گرفته‌ایم. البته صحبت ایشان درباره پرسپولیس داستان‌های دیگری هم داشت که بنده می‌گذرم و الان فرصت بحث درباره آن نیست و به توافق نهایی نرسیدیم.
*برای پاسخ به توپخانه مجازی آمدم
من باوری داشتم و دارم که در باشگاه باید یک نفر حرف بزند، یا مدیرعامل یا سخنگو. در سایپا هم به این شکل بود و سخنگو حرف می‌زد و الانم در باشگاه پرسپولیس همین نظر را دارم. اگر الان اینجا هستم، اگر آن برنامه یک و نیم بامداد نبود و اسم مرا به شکل ناجوانمردانه‌ای آوردند و نسبت هایی به ما دادند توسط توپخانه مجازی شان. البته من آن جوانانی که در توپخانه مجازی علیه بنده گفتند و نوشتن را مثل خواهر و برادر و فرزند خودم می دانم و همه را حلال می کنم اما آنهایی که فرمان آتش دادند را حلال نمی کنم و باید جواب بدهند. اگر آن فضاسازی نبود من هنوز سکوت می کردم و دوست ندارم مصاحبه کنم.
*نخواستم مدیرعامل پرسپولیس بشوم
بگذارید با صراحت بگویم از یک سال قبل از اینکه آقای انصاریفرد به عنوان مدیرعامل مطرح شوند؛ اما برای اینکه چگونه مدیرعاملی باشیم و اثرگذارتر باشیم در شروط همکاری مان مسائلی بود که به سرانجام نرسید. من از حسن نظر آنها تشکر می کنم اما نشد. آنجا که داورزنی هم زنگ زد خواهش کردم که فعلا شرایط مناسبی با توجه به سیل در شمال نیست و بگذارید بعد از بازگشت و درباره انتظارات صحبت کنیم و ببینیم چه انتظاری از من دارید. ایشان گفتند مجمع تصمیم می گیرد و هر روز که نمی تواند تشکیل جلسه بدهد و البته پیامکی هم دادند که مطمئن هستم انتظارات وزارتخانه از توانایی شما کمتر است. در نهایت حکم هیات مدیره بنده امضا شد. من هیچ لابی و به در و دیوار نزدم که مرا مدیرعامل بگذارید یا در لیست کاندیداهای این پست بگذارید.
*از امضای حکم انصاری‌فرد پشیمانم
در آن مقطع چند کاندیدا برای مدیرعاملی بودند. پرسپولیس اینقدر بزرگ بود که پیدا کردن یک گزینه کار ساده ای نیست. از خود من هم پرسیدند که آیا کسی را می شناسی برای این پست که من قبول نکردم و گفتم برای این جایگاه می ترسم کسی را معرفی کنم و در نهایت رسیدند به انصاریفرد به عنوان خیرالموجودین. من البته باید اینجا یک اعترافی کنم به عنوان یکی از نفراتی که با امضای خودم ایشان را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس پذیرفتم باید پرس و جوی بیشتری می کردم و اگر بابت این انتخاب من کوتاهی کردم و به یکی از اعضای هیات مدیره و حرفش اعتماد کردم عذر می‌خواهم.

برچسب‌ها: انصاری فرد پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

72 اوتاکو.انیمه1399/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi