خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

امیدوارم یک روز بتوانم در بارسا سرمربیگری کنم

امیدوارم یک روز بتوانم در بارسا سرمربیگری کنم
به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در چند مقطع تا آستانه انتخاب به عنوان سرمربی بارسلونا پیش رفت اما نهایتاً به دلایل مختلف چنین اتفاقی عملی نشد. با این وجود طی ماه های اخیر دوباره شایعاتی درباره حضور این هلندی روی نیمکت بلوگرانا شنیده شده است؛ اتفاقی که البته به نظر می‌رسد تا پایان رقابت های یورو که یک سال هم به تعویق افتاده، غیر ممکن خواهد بود.
کومان حالا دوباره ابراز امیدواری کرده که روزی هدایت آبی اناری ها را بر عهده بگیرد. او در این باره گفت: " بارسلونا با من تماس گرفت اما پاسخ منفی دادم چرا که به تیم ملی هلند تعهد دارم. من حالا خاص خودم را با هلند دارم."
کومان در ادامه گفت: " بارسلونا همیشه می تواند چیزهای بزرگی کسب کند. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند. من عشق زیادی نسبت به این شهر دارم بنابراین امیدوار هستم که بتوانم روزی در بارسلونا سرمربی گری کنم."
در قرارداد کومان با تیم ملی هلند بندی وجود دارد که در صورت پیشنهاد بارسلونا او می تواند راهی این تیم شود. با این وجود چنین بندی تنها بعد از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا فعال خواهد شد. پس باید منتظر ماند و دید که آیا این هلندی بالاخره هدایت بلوگرانا را بر عهده خواهد گرفت یا خیر.

برچسب‌ها: تیم ملی هلند بارسلونا رونالد کومان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

69 .....brazil1399/01/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi