خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

قهرمان لیگ برتر چگونه انتخاب شود؛ نظر بدهید

قهرمان لیگ برتر چگونه انتخاب شود؛ نظر بدهید
به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی سازمان لیگ و برنامه ریزان آن تلاش‌های متفاوتی را برای به دست آوردن راهی برای ادامه مسابقات انجام می‌دهند اما هنوز هیچ توافق قطعی در اینباره رخ نداده است.

در اینباره حتی کشورهای اروپایی نیز به نتیجه خاصی نرسیده‌اند و بعد از رفتار کج‌دار و مریز با ویروس کرونا، در نهایت حالا نظر بر این است که مسابقات فعلا به تعلیق بیفتد تا در صورت کنترل این ویروس در اروپا، رقابت ها از نو دنبال شوند.

با این حال مسابقاتی معظمی مثل لیگ‌های بوندسلیگا، لالیگا، سری A، لیگ برتر انگلیس و ... به تعویق افتادند تا شاید در این فاصله زمانی اتفاقی در مسیر گسترش روز افزون این بیماری بیفتد.

جالب اینکه در ایران نیز موضوع به همین شکل پیش رفته؛ در ابتدا سازمان لیگ برتر اقدام به برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر کرد و اما بعد از مدتی با شیوع بیشتر ویروس، مسابقات را تعطیل کرد. این در شرایطی است که برخی از تیم ها تا به امروز با حضور تمامی نفرات مشغول به تمرین بودند تا در صورت آغاز مجدد رقابت‌ها در آمادگی نسبی باشند. با این حال بعد از چند برنامه ریزی کج دار و مریز در نهایت در حال حاضر مسلم است که در ایران تا اردیبهشت مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد.

با این وصف راه های مختلفی پیش روی برنامه ریزان فوتبال ایران قرار دارد. یکی آغاز مجدد مسابقات از اردیبهشت (در صورت کنترل ویروس)، تعویق مجدد بازی ها از اردیبهشت به زمان دیگر (در صورت عدم کنترل ویروس)، توقف کلی مسابقات بدون معرفی قهرمان یا معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان این فصل لیگ برتر .

امروز روزنامه اسپورت کاتولونیا در مقاله ای اعلام کرده بود که شاید بارسلونا، صدرنشین لالیگا به عنوان قهرمان این فصل معرفی شود که البته مشخص نیست این موضوع تا چه حد به حقیقت نزدیک باشد اما بهرحال تیم های صدرنشین در لیگ‌های انگلیس، ایتالیا، آلمان، اسپانیا و ... بیش از هر تیمی خواستار ادامه مسابقات و کسب عنوان هستند. آنها همچنین حق خود می‌دانند در صورت توقف مسابقات به عنوان قهرمان معرفی بشوند اما با توجه به واکنش هایی که این موضوع برخواهد انگیخت احتمالا این راه حل چندان صاحب طرفدار نخواهد بود.

اما یک لحظه خود را جای برنامه ریزان فوتبال ایران قرار دهید و در اینباره شما تصمیم بگیرید؛ " اگر برنامه ریزی دست شما بود کدام گزینه را فعال می‌کردید؟ "

- "برگزاری مسابقات"، "برگزاری با تاخیر مسابقات"، "یا توقف بازی‌ها با معرفی قهرمان" و "شاید هم تنها معرفی تیم‌های صعود کننده به لیگ قهرمانان بدون معرفی قهرمان".

نظر خود را پای همین مطلب کامنت کنید، نظرات شما در کمترین زمان و به سرعت منتشر خواهد شد و شاید راهگشای برنامه‌ریزان فوتبال ایران باشد.

برچسب‌ها: ایران لیگ برتر ایران ویروس کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 10

180 Iran ایران1398/12/24

افتخاراذربایجان: اینا همش الکی بابا چطور میشه سازمان قهرمان رو اعلام کنه

24 اسفند (17:50)


سلسائوودهبید: من نمیدونم چرا هنوز این کیسه کشا امید دارن.

24 اسفند (17:42)


Milad Perspolis: صددرصد باید پرسپولیس قهرمان اعلام کنن.یا بازی ها رو تموم کنن 4 سال کل لیگ دست پرسپولیس هست اونوقت این کیسه کشا هنوز ادعا میکنن

24 اسفند (17:28)


Juventus7: به نظر من پرسپولس چون هنوز اوله

24 اسفند (16:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi