خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

عملیات بازگشت موسوی به استقلال کلید خورد

عملیات بازگشت موسوی به استقلال کلید خورد
عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال است که در مدت کوتاه حضور خود مشکلات پروازی آبی ها را به طور کامل برطرف کرد و البته در چند مقطع با کمک های مالی خود مشکلات باشگاه را حل کرد.

با این حال موسوی به دلیل اختلاف با خلیل زاده سرپرست وقت باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد و البته درگیری لفظی او با علی فتح الله زاده در یک برنامه تلویزیونی شرایط را برای بازگشت او پیچیده کرد.


البته در این بین با توجه به مشکلات مالی عدیده باشگاه استقلال و البته سررسیدن زمان پرداخت قرارداد بازیکنان خارجی این باشگاه اعضای هیئت مدیره استقلال در تلاش هستند تا موسوی را راضی به بازگشت کنند.

در روزهایی که وزارت ورزش و جوانان واکنشی به استعفای موسوی نداشته است مدیران استقلال در تلاش هستند او را راضی به بازگشت کنند تا کارهای مدیریتی این باشگاه با روال سابق پیش برود.

برچسب‌ها: استقلال عبدالرضا موسوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

36 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi