خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

فرصت یک ماهه استقلال برای پرداخت طلب منشا

فرصت یک ماهه استقلال برای پرداخت طلب منشا
به گزارش ورزش سه، گادوین منشا بازیکنی است که در نیم فصل دوم گذشته از پرسپولیس جدا شد و با استقلال قرارداد امضا کرد و بابت این مدت کوتاه حدود 67 هزار دلار از این باشگاه طلب کار است.

اما در این بین اخبار زیادی منتشر شد که استقلال تا چهارم فروردین سال آینده برای پرداخت مطالبات گادوین منشا فرصت دارد و در صورت پرداخت نشدن این مبلغ آبی ها از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شوند.

با این حال پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که در قرارداد منشا شرایطی وجود دارد که آبی ها می توانند 67 هزار دلار او را تا روز سوم اردیبهشت ماه پرداخت کنند.

در این بین یکی دو روز پیش جپاروف حاضر شد به باشگاه استقلال یک ماه برای دریافت مطالباتش زمان بدهد اما منشا چون دل خوشی از مدت حضورش در جمع آبی پوشان ندارد گفته می شود حاضر نیست فرصتی به باشگاه بدهد و سر موعد مطالبات خود را می خواهد.

برچسب‌ها: استقلال گادوین منشا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

54 Esteghlal Fc‌1398/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi