خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

قلعه‌نویی کدام مجری معروف را می‌گوید؟

قلعه‌نویی کدام مجری معروف را می‌گوید؟
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی را همیشه به عنوان یکی از مربیانی که از فعالیت های اجتماعی به دور نیست می شناسیم. او صبح امروز با حضور روی خط یکی از برنامه های تلویزیونی درباره ویروس کرونا و اتفاقات ناخوشایندی که تاکنون افتاده است به صحبت پرداخت و البته توضیحاتی نیز درباره یکی از پرحاشیه ترین بازی های سال 98 یعنی دیدار برگزار نشده بین تیم ها پرسپولیس و سپاهان ارائه کرد.
این مجری(جاودانی) علائق رنگی دارد!

راجع به پرونده دیدار پرسپولیس بحث های زیادی شده و ما هم لایحه ای نوشتیم و به کمیته محترم استیناف داده ایم و امیداریم که این عزیزان توجه بیشتری به شرایط داشته باشند. شما ببینید یکی از دوستان که هم کمیته انضباطی هست و هم مسئولیتی در صدا و سیما دارد در یکی از بازی‌ها، چگونه متلک می اندازد. کسی که هم مسئولیتی در کمیته انضباطی دارد و هم در صدا و سیما حضور دارد وقتی ایشان متلک می اندازد و در گفتارش عدالت را رعایت نمی کند چگونه انتظار دارید که در رای خود عدالت را رعایت کند!؟ هرچند این روزها بحث اصلی جامعه ویروس کروناست اما امیدوارم کمیته محترم استیناف وقت بیشتری روی لایحه ای که ما به آنها تقدیم کردیم بگذارند البته امیدواریم کمیته انضباطی هم قبلا این کار را کرده باشد اما حالا از کمیته استیاف می خواهم وقت بگذارد و فیلم هایی که ما دادیم را به دقت ببیند و از این دست رفتارهایی هم که گفتم از خود نشان ندهد. ببینید به طور مثال شما اکنون در این برنامه مسئولیتی دارید آیا می توانید باتوجه به مسئولیتی که در این برنامه دارید علایق رنگی خود را نشان دهید؟ قطعا نمی توانید. شما باید رفتارتان، رفتاری با مسئولیت پذیری بیشتر باشد. وقتی شما در صدا و سیما مسئولیت دارید و بیایید متلک هایی هم بیندازید کار خوبی نکرده اید. این فقط در ایران دیده می شود که شما جایی قاضی هستید و در سوی دیگر هم مجری صدا و سیما هستید طبیعی است که باید در هر دو جا یک چیزهایی را رعایت کنید.ولی متاسفانه این چیزها دیگر در مملکت ما عادی شده است.
امیر قلعه نویی با بیان این که مجری تلویزیون با حمایت از تیم موردعلاقه اش در برنامه زنده جملاتی به زبان می آورد که با مسئولیت او در کمیته انضباطی سنخیتی ندارد انتقادات تندی داشت. کدهایی که سرمربی سپاهان در این انتقاد داد نشان می داد منظور او کسی نیست جز رضا جاودانی مجری برنامه گزارش ورزشی شبکه سه سیما که در کمیته انضباطی هم جزو افراد تعیین کننده است. البته مسابقه ای که قلعه نویی به آن اشاره می کند احتمالا در مسابقات خارجی و الکلاسیکوی اخیر اسپانیا است که ارتباطی به رقابت های داخلی ایران ندارد.

برچسب‌ها: امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان سپاهان-پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

89 رضاخفنن (ح)1398/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi