خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

بیشترین درصد گلزنی بازیکنان آکادمی در این فصل لیگ جزیره

بیشترین درصد گلزنی بازیکنان آکادمی در این فصل لیگ جزیره
هیچ یک از گل های تیم های منچسترسیتی،ولورهمپتون،واتفورد و بورنموث توسط بازیکنان آکادمی نبوده است
16. اورتون
تام دیویس تنها بازیکن آکادمی اورتون است که در این فصل موفق به گلزنی شده است. بازیکنان اورتون در این فصل 35 مرتبه گلزنی کرده‌اند و تک گل دیویس مقابل ساوتهمپتون باعث شده 2.8% گل های اورتون را بازیکنان آکادمی این تیم به ثمر رسانده باشند.

15. لیورپول
ترنت الکساندر آرنولد تنها بازیکن آکادمی لیورپول است که در این فصل گلزنی کرده است. او تنها 2 مرتبه موفق به گلزنی شده است. بازیکنان لیورپول در این فصل 64 مرتبه گلزنی کرده‌اند و 2 گل آرنولد معادل 3.1% گل های این تیم است.

14. آرسنال
پنج بازیکن آکادمی آرسنال در این فصل برای تیم بزرگسالان آرسنال در لیگ برتر به میدان رفته‌اند، اما این 5 بازیکن مجموعاً تنها 2 گل به ثمر رسانده‌اند. هکتور بیرین و ادی انکیتا هرکدام یک مرتبه برای توپچی ها گلزنی کرده‌اند، که این دو گل معادل 5% از 40 گل آرسنال هستند.

13. نیوکاسل
برادران لانگ استف بهترین بازیکنان آکادمی این فصل نیوکاسل بوده‌اند، همچنین اندی کارول و پل دامت نیز بازیکنان آکادمی نیوکاسل بوده‌اند که در چارچوب مسابقات این فصل لیگ برتر برای نیوکاسل به میدان رفته‌اند. متی لانگ استف در مقابل منچستریونایتد 2 مرتبه گلزنی کرد که معادل 8% از 25 گل نیوکاسل است که بازیکنان آکادمی نیوکاسل به ثمر رسانده‌اند.

12. شفیلد یونایتد
بیلی شارپ که از آکادمی شفیلد یونایتد به تیم بزرگسالان این تیم پیوست، در این فصل سومین فصل حضور خود در تیم بزرگسالان را سپری می‌کند و با به ثمر رساندن 3 گل توانسته 11.1% از گل های این تیم را به نام بازیکنان آکادمی ثبت بکند.

11. وست هم
دکلان رایس و مارک نوبل تنها بازیکنان آکادمی وست هم هستند که در این فصل برای تیم بزرگسالان به میدان رفته‌اند. هرچند رایس همچنان موفق به گلزنی نشده است اما مارک نوبل 4 مرتبه برای وست هم گلزنی کرده است. بازیکنان وست هم در این فصل لیگ برتر 35 مرتبه گلزنی کرده‌اند که این 4 گل مارک نوبل 11.4% از تمام گل های این فصل وست هم را تشکیل می‌دهد.

10. کریستال پالاس
ویلفرد زاها که در آکادمی کریستال پالاس پرورش یافته است پس از سپری کردن یک فصل اسفناک در منچستریونایتد در سال 2015 به کریستال پالاس بازگشت. کریستال پالاس در این فصل 24 گل به ثمر رسانده است و 3 گل ویلفرد زاها در این فصل 12.5% تمام گل های کریستال پالاس را تشکیل داده است.

9. برایتون
14.2% از 28 گل این فصل باشگاه برایتون را بازیکنان آکادمی این تیم به ثمر رسانده‌اند، لوئیس دانک و آرون کانولی هرکدام 2 مرتبه در این فصل لیگ برتر گلزنی کرده‌اند.

8. لسترسیتی
سه بازیکن آکادمی لسترسیتی در این فصل برای تیم بزرگسالان باشگاه به میدان رفته‌اند و هر سه نفر این بازیکنان موفق به گلزنی شده‌اند. هاروی بارنز موفق به ثمر رساندن 6 گل شده است و بن چیلول و حمزه چودهوری هرکدام یک مرتبه گلزنی کرده‌اند تا 8 گل این بازیکنان آکادمی 16% گل های این فصل لسترسیتی را تشکیل بدهد.

7. ساوتهمپتون
تعداد زیادی از استعداد های آکادمی باشگاه ساوتهمپتون در این فصل به تیم اصلی این تیم راه یافته‌اند و 17.1% از 35 گل این فصل ساوتهمپتون را به ثمر رسانده‌اند. جیمز وارد پراوس 4 مرتبه و مایکل اوبافمی 2 مرتبه دروازه رقبا ساوتهمپتون را در این فصل باز کرده‌اند.

5. استون ویلا
جک گریلیش که از آکادمی باشگاه استون ویلا به تیم بزرگسالان راه یافته است در این فصل تبدیل به یکی از برترین استعداد های لیگ برتر شده است و تیم های فراوانی خواهان جذب او در تابستان هستند و او با به ثمر رساندن 7 گل در این فصل موفق شده 21.2% از 33 گل استون ویلا را به نام خود و بازیکنان آکادمی ثبت کند.

5. برنلی
دوایت مک نیل که از آکادمی برنلی به تیم اصلی ملحق شده است عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود در این فصل نشان داده است و موفق شده آمار 5 پاس‌گل و 2 گل را در این فصل از خود به جا بگذارد. همچنین جی رودریگز نیز 5 مرتبه گلزنی کرده است تا بازیکنان آکادمی برنلی نیز مانند استون ویلا 7 گل از 33 گل باشگاه را به ثمر رسانده باشند تا 21.2% از گل های برنلی متعلق به بازیکنان آکادمی این تیم باشد.

4. تاتنهام
هری کین یکی از بهترین استعداد های سالیان اخیر لیگ برتر انگلستان بوده است که از آکادمی تاتنهام به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده و گل های فراوانی را در فصول اخیر برای تاتنهام به ثمر رسانده است. هری کین تنها گلزن آکادمی تاتنهام در این فصل بوده است و تا پیش از مصدومیت خود موفق شده بود 11 مرتبه در لیگ برتر برای تاتنهام گلزنی بکند تا 24.4% از 45 گل تاتنهام را به نام خود ثبت بکند.

3. نوریچ سیتی
گرچه نوریچ در قعر جدول لیگ برتر حضور دارد اما شرایط بازیکنان آکادمی این تیم یک نکته مثبت برای این تیم محسوب می‌شود. تاد کنتول در این فصل 6 مرتبه گلزنی کرده است و جمال لوییس نیز یک مرتبه موفق به گلزنی شده است تا بازیکنان آکادمی 29.1% از 24 گل این فصل نوریچ سیتی را به ثمر رسانده باشند.

2. چلسی
تامی آبراهام آمار خارق‌العاده 13 گل زده را به نام خود ثبت کرده است. همچنین میسون ماونت نیز 6 مرتبه گلزنی کرده است و کالوم هادسون اودوی و فیکایو توموری نیز هرکدام یک مرتبه گلزنی کرده‌اند. استعداد های ناب آکادمی چلسی که تحت هدایت فرانک لمپارد تبدیل به ستاره های لیگ برتر شده‌اند مجموعاً 41.1% از 51 گل چلسی را به ثمر رسانده‌اند.

1. منچستریونایتد
مارکوس رشفورد 14 مرتبه، میسون گرینوود 5 مرتبه و اسکات مک تومینای 3 مرتبه در این فصل لیگ برتر گلزنی کرده‌اند. همچنین آندریاس پریرا و برندون ویلیامز نیز هرکدام یک مرتبه در این فصل برای منچستریونایتد گلزنی کرده‌اند. 55.8% از 43 گل منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر را بازیکنان آکادمی به ثمر رسانده‌اند تا تنها تیمی باشند که بیش از نیمی از گل های آنها را بازیکنان آکادمی باشگاه به ثمر رسانده‌اند و با اختلاف در صدر قرار بگیرند

برچسب‌ها: منچستر یونایتد لیگ جزیره چلسی تاتنهام لیگ برتر اکادمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

230 Badrud City1398/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi