خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رونی از مدیریت شبکه های اجتماعی توسط بازیکنان جوان می گوید

رونی از مدیریت شبکه های اجتماعی توسط بازیکنان جوان می گوید
وین رونی معتقد است که استفاده از شبکه های اجتماعی توسط بازیکنان جوان باید مدیریت شود اما نباید از طریق ترساندن بازیکنان این موضوع مدیریت شود بلکه باید از طریق آموزش این موضوع مدیریت شود.

به گزارش اسکای، وین رونی درباره استفاده بازیکنان جوان از شبکه های اجتماعی و تاثیر این شبکه های بر روی فوتبال این بازیکنان می گوید:

تاکنون بزرگترین چالش پیش روی بازیکنان جوان، شبکه های اجتماعی بوده است. شبکه های اجتماعی از جهاتی خوب هستند اما روند نزولی بزرگی وجود دارد و باید یک دوره آموزشی وجود داشته باشد تا به بازیکنان جوان بیاموزد که چگونه و چه زمانی از شبکه های اجتماعی استفاده کنند. برخی از بازیکنان جوان مطالبی را ارسال می کنند که این مطالب پیام خوبی دارند اما فقط در زمان اشتباهی این مطالب ارسال شده است و باشگاه ها می‌توانند کارهای بیشتری برای کمک به بازیکنان جوان در این امر انجام دهند. من نیز هنگامی که بازیکن جوانی بودم، در توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی پیام هایی را ارسال می کردم. بنابراین من فکر می کنم که بازیکنان باید یاد بگیرند تا از این شبکه ها بهتر استفاده کنند و انجام چنین کاری برای خود بازیکنان هم بهتر است.
وی در ادامه افزود:

چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند بر اعتماد به نفس بازیکنان نیز تاثیر بگذارد. من مشاهده کرده‌ام که بازیکنان بعد از اتمام یک بازی، اولین کاری که می کنند این است که در تلفن همراه خود دنبال توئیتر می‌گردند. طبیعتا اگر بازیکنان صد هزار یا میلیون ها نفر دنبال کننده در شبکه های اجتماعی داشته باشند، تعداد معدودی از آن دنبال کنندگان می توانند درباره بازیکنان چیزهای بدی را بگویند. به نظر من بدترین کاری که می توانید به عنوان یک بازیکن انجام دهید این است که پس از اتمام یک بازی، به دنبال پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی باشید.
من فکر نمی کنم که شما بتوانید مانند سرمربی های گذشته به بازیکنان بگویید: "استفاده از همه چیز ممنوع است" بازیکنان همچون بچه های شما هستند. شما به بچه های خود می گویید که: "این کار راانجام نده" و آن ها دیر یا زود همان کار را انجام خواهند داد! چنین چیزی باعث می شود تا شما عامل ترس خود را از دست دهید. انجام چنین کاری باید توسط خود بازیکنان صورت بگیرد و این باید از طریق آموزش صورت بگیرد.

برچسب‌ها: رونی وین رونی منچستر یونایتد منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

286 Badrud City1398/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi