خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

فشار مسی به بارسلونا؛ نیمار را برگردانید

فشار مسی به بارسلونا؛ نیمار را برگردانید
به گزارش le10sport پاری سن ژرمن برای فروش نیمار آماده می‌شود و لیونل مسی و رختکن بارسلونا همچنان منتظر پیوستن ستاره برزیلی به جمع خود هستند.
به گزارش "ورزش سه"، رسانه فرانسوی le10sport مدعی شد باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن دیگر مثل تابستان گذشته مخالفتی با از دست دادن نیمار ندارد و خود را برای فروش او در تابستان آتی آماده می‌کند. از آن طرف هم باشگاه بارسلونا مثل سال گذشته منتظر خرید نیمار و برگرداندن او به نوکمپ بوده و لیونل مسی و رختکن بارسا برای قطعی کردن بازگشت نیمار به مدیران این باشگاه کاتالان فشار می‌آورند.
لئوناردو مدیر ورزشی PSG و دیگر مدیران ارشد این تیم به وضوح آماده جدا شدن نیمار هستند البته اعلام کرده‌اند در صورتی چنین اجازه‌ای را صادر خواهند کرد که باشگاهی که خواهان نیمار است دست‌کم 150 میلیون یورو به آنها پرداخت کند.
این رسانه فرانسوی حتی مدعی شد که مسی یکی از شرایط خود برای باقی ماندن در بارسلونا تا پایان مدت قراردادش یعنی تا سال 2021 را بازگشت نیمار به نوکمپ در تابستان پیش رو اعلام کرده است.

برچسب‌ها: لیونل مسی بارسلونا پاری سن ژرمن نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

159 Msht1398/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi