خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

وقتی لیورپول و منچستریونایتد در یک جبهه می‌جنگند!!

وقتی لیورپول و منچستریونایتد در یک جبهه می‌جنگند!!
شیوع ویروس کرونا در جهان، لیگ های فوتبال اروپا را به تعطیلی کشانده است. حالا همه فوتبال دوستان به این فکر می کنند که سرنوشت این لیگ ها چه خواهد بود. لیورپول صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است و بعد از 30 سال به قهرمانی در لیگ نزدیک شده و لغو کردن فصل جاری می تواند یک کابوس برای آن ها باشد. در ضمن ضرر 750 میلیون پوندی لیگ برتر در صورت نیمه تمام ماندن فصل 2019/20 را هم نباید فراموش کرد.

به گزارش standard، در حال حاضر تصمیم مدیران لیگ برتر این است که بازی ها از سوم آوریل ادامه پیدا کنند. البته این باعث می شود بازی ها تا بعد از پایان ماه می ادامه داشته باشند. اگر این تعلیق طولانی شود و امکان ادامه بازی ها وجود نداشته باشد، باید به گزینه های دیگر فکر کرد. یکی از گزینه ها باطل کردن فصل جاری از رقابت هاست که ممکن است با حمایت باشگاه ها همراه شود. گزینه های دیگر هم به پایان رساندن فصل با جدول فعلی و استفاده از سیستم پلی آف است.

برای تغییر قانون، رای دوم سوم باشگاه ها لازم است؛ یعنی 14 باشگاه. فراموش نکنید لیگ برتر یک شرکت خصوصی است و به 20 باشگاه تعلق دارد. بنابراین گزینه ای انتخاب می شود که با کمترین مقاومت از سوی باشگاه ها مواجه شود. بدین ترتیب شاید گزینه باطل کردن فصل طرفداران زیادی داشته باشد. باشگاه های قعرنشین تا رده سیزدهم (نیوکاسل) همه در خطر سقوط هستند. بنابراین این هشت تیم با لغو شدن فصل 2019-2020 موافقند. تاتنهام بازیکنان مصدوم زیادی دارد و فصل گذشته چهارم شده و در حال حاضر تیم هشتم جدول است. آن ها هم از این گزینه استقبال می کنند و به لیگ قهرمانان اروپا صعود می کنند. آرسنال هم فصل گذشته تیم پنجم جدول بود و با توجه به محرومیت منچسترسیتی از حضور در رقابت های اروپایی، می تواند راهی لیگ قهرمانان اروپا شود.
طبیعتا لیورپول با چنگ و دندان می جنگد که این گزینه انتخاب نشود. چون بدین ترتیب قهرمانی شان را از دست می دهند. لسترسیتی (تیم سوم جدول فعلی) هم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را از دست می دهد. وولورهمپتون و شفیلد هم به شدت تلاش می کنند به جمع 4-5 تیم بالای جدول برسند بنابراین این گزینه برایشان مطلوب نیست. از سوی دیگر منچستریونایتد هم علی رغم رقابت دیرینه اش با لیورپول، از این گزینه استقبال نمی کند چون در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و در جام حذفی و لیگ اروپا هم حضور دارد. مسائل مالی هم تاثیرگذار است. شیاطین سرخ قراردادی 10 ساله با آدیداس به ارزش 750 میلیون پوند امضا کرده اند. اگر آن ها دو سال پیاپی نتوانند به لیگ قهرمانان برسند، 30 درصد این پول را از دست می دهند. بنابراین به نظر می رسد اینجا یونایتد در جبهه لیورپول باشد!

گزینه باطل کردن فصل جاری برای چلسی هم خوب است (تیم سوم فصل قبل) چون آن ها به راحتی به لیگ قهرمانان اروپا صعود می کنند و دیگر لازم نیست نگران رقابت سخت و نفس گیر در فصل جاری باشند. منچسترسیتی هم وضعیت مشابهی دارد (قهرمان فصل قبل) البته اگر حکم محرومیت از رقابت های اروپایی پابرجا باشند آن ها نمی توانند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند.

در نتیجه 11 باشگاه طرفدار باطل کردن رقابت های فصل جاری خواهند بود. باشگاه هایی چون اورتون، کریستال پالاس، برنلی و منچسترسیتی هم ممکن است به همین گزینه رای بدهند. بنابراین ممکن است همین اتفاق بیفتد و فصل 2019-2020 لیگ برتر باطل شود.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد لیورپول لیگ جزیره کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

106 Badrud City1398/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi