خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

وس براون: نمایش های اخیر لیندلوف و مگوایر بسیار درخشان بوده

وس براون: نمایش های اخیر لیندلوف و مگوایر بسیار درخشان بوده
در 10 بازی اخیر منچستریونایتد در تمامی رقابت ها، این تیم تنها 2 گل دریافت کرده و موفق به ثبت 8 کلین شیت شده است که این آمار نشان دهنده عملکرد درخشان خط دفاعی این تیم است.

به گزارش FFT، وس براون درباره عملکرد خط دفاعی منچستریونایتد می گوید:

نمایش های اخیر لیندلوف و مگوایر بسیار درخشان بوده است. آرون ون بیساکا دقیقا همان کاری را انجام می دهد که من انتظارش را دارم و او یک مدافع فوق العاده است و توانایی های هجومی او درحال بهبودی و پیشرفت است. بعد از این ها لوک شاو و برندن ویلیامز نیز هستند که رقابت خوبی با یکدیگر دارند و این رقابت هر دوی آن ها را تحت فشار قرار می دهد. در حال حاضر اریک بایی به میادین فوتبال بازگشته است. عملکرد بایی در برابر چلسی درخشان بود و در بازی های اخیر نیز عملکرد خوبی را ارائه داد. جالب است که ببینیم آیا سرمربی به او فرصت بازی در کنار مگوایر را می دهد یا نه. بازگشت مجدد بازیکنان مصدوم به میادین باعث افزایش رقابت سالم در خط دفاعی خواهد شد و من مطمئن هستم که زمان زیادی برای زوج های مختلف در مرکز خط دفاعی فراهم خواهد شد.
با وجود عملکرد خوب خط دفاعی شیاطین سرخ در فصل جاری، برخی معتقدند که منچستریونایتد خواهان جذب مدافعان دیگری است. وس براون با انجام این کار موافق نیست و می گوید:

من فکر نمی کنم انجام این کار درست باشد. اگر بازیکنان دیگر بخواهند وارد تیم شوند و قصد بهبود ترکیب را داشته باشند، من فکر نمی کنم فرصتی در اختیار آن ها قرار بگیرد زیرا عملکرد خط دفاعی در این فصل بسیار خوب بوده است. شما همیشه خواهان پیشرفت هستید. بنابراین اگر بازیکنانی وجود داشته باشند که سرمربی به آن ها علاقه داشته باشد و آن بازیکنان در دسترس باشند و آمادگی حضور در ترکیب تیم را داشته باشند، من مشکلی با جایگزین شدن آن ها به جای بازیکنان فعلی نمی‌بینم اما فکر نمی کنم لزوما انجام چنین کاری در بخش دفاعی تیم نیاز باشد.

برچسب‌ها: هری مگوایر منچستر یونایتد منچستریونایتد ویکتور لیندلف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

214 Badrud City1398/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi