خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

اولین واکنش رسمی رئیس بارسلونا به اتهام بزرگ

اولین واکنش رسمی رئیس بارسلونا به اتهام بزرگ
روز گذشته خبری عجیب در رابطه با بارسلونا منتشر شد که ساعاتی بعد باشگاه کاتالانی آن را تکذیب کرد. شبکه SER کاتالونیا در یک برنامه اعلام کرد بارسا با یک شرکت به نام I3 Ventures قرارداد امضا کرده است که اکانت‌هایی برای ضربه زدن به چهره‌هایی همچون لیونل مسی، جرارد پیکه، خوان لاپورتا (رییس سابق بارسلونا) یا ویکتور فونت (نامزد سابق ریاست باشگاه) ایجاد کند.

بر اساس اعلام این شبکه، I3 Ventures در دو بخش فعالیت می‌کند. این شرکت از چهره باشگاه که ریاست آن را جوزپ ماریا بارتومئو بر عهده دارد، حمایت می‌کند و چهره برخی دیگر از افراد یا موسسه‌های مربوط به این باشگاه را خدشه‌دار می‌کند.

قرارداد تیم کاتالانی با I3 Ventures توسط خائومه ماسفر، مشاور بارتومئو در سال 2017 در آرژانتین به امضا رسید. باشگاه بارسا نزدیک به یک میلیون یورو به این شرکت پرداخت کرد که از شش قرارداد 200 هزار یورویی تشکیل می‌شود.

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا امروز در واکنش به اتهامات وارده گفت:« می خواهم خیلی واضح اعلام کنم که هیچکس نباید تردیدی داشته باشد که بارسلونا هرگز با هیچ شرکتی برای تخریب چهره بازیکنان فعلی و سابق، مدیران سابق، سیاستمداران و نیز نامزدهای ریاست باشگاه قرارداد امضا نکرده است. در مقابل اتهام وارده اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و از خود دفاع خواهیم کرد.

آیا ما با شرکتی برای نظارت بر شبکه های اجتماعی قرارداد بسته ایم؟ پاسخ مثبت است. آیا این شرکت کارش حفاظت از وجهه باشگاه در فضای مجازی است؟ پاسخ مثبت است ولی اینکه ما علیه چهره های شاخص باشگاه عمل کرده باشیم، اصلا صحت ندارد. ما قرارداد خود با این شرکت را پس از این اتفاق فسخ خواهیم کرد.»

برچسب‌ها: بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا بارسلونا فساد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

128 Aryovicsh1398/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi