خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

فرشید اسماعیلی بازی با الاهلی از دست داد

فرشید اسماعیلی بازی با الاهلی از دست داد
به گزارش "ورزش سه "با نظر فرهاد مجیدی چند بازیکن استقلال که اخیرا دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته‌اند هم در این سفر حاضر هستند تا در تمرینات آبی‌ها پیش از مصاف با الاهلی حضور داشته باشند . فرشید اسماعیلی و محمد بلبلی مجوز همراهی با تیم را دریافت نکردند،ضمن اینکه دیاباته هم همچنان در حال درمان خود در فرانسه است.

قرار است تمرین روزجمعه تیم استقلال در کویت برگزار شود. مهدی قائدی به همراه سیاوش یزدانی و عارف غلامی با تایید کادرپزشکی در این سفر آبی‌های پایتخت را همراهی می‌کنند، هر چند وضعیت قائدی همچنان مبهم است.

اسامی بازیکنان استقلال که در این سفر حضور دارند به شرح زیر است:

حسین حسینی، حسین پورحمیدی، علی‌رضا انصاری، وریا غفوری، امیر کارگر، روزبه چشمی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، سینا خادم‌پور، عظیم گوگ، هروویه میلیچ، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی، ارسلان مطهری، علی دشتی و زکریا مرادی

برچسب‌ها: استقلال فرشید اسماعیلی الاهلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 1

87 عبدل اف سی1398/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi