خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

هنگ کنگی ها: به ایران سفر نمیکنیم!!

هنگ کنگی ها: به ایران سفر نمیکنیم!!
به گزارش "ورزش سه"، هنگ کنگ که در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022، با ایران، بحرین، عراق و کامبوج همگروه است، باید در روز 26 مارس (7 فروردین)، در تهران مقابل تیم ملی ایران قرار بگیرد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، ای اف سی و فیفا در حال بررسی شرایط برای به تعویق انداختن بازی ها هستند؛ اقدامی که هنک کنگی ها از آن حمایت کردند.
پوی به خبرنگاران گفت:" ما نمی توانیم به تهران سفر کنیم زیرا دولت اعلام کرده که شهروندان هنگ کنگ که به کشورهای خارجی سفر می کنند، در برگشت باید 14 روز در قرنطینه باشند و این برای یک بازیکن حرفه ای، ممکن نیست.
در واقع، در این شرایط پیدا کردن یک زمین بی طرف برای بازی دشوار است زیرا بسیاری از کشورهای منطقه درگیر این ویروس شده اند. کسی نمی داند که این مشکل چه زمانی برطرف می شود؛ بنابراین به تعویق انداختن بازی ها برای 7 ماه، تصمیم بدی نیست. بهتر است که بازی ها در شرایط ایمنی برگزاری شود زیرا همیشه سلامت بازیکنان در اولویت قرار دارد."
به تعویق افتادن بازی ها، یک مشکل جانبی هم برای فدراسیون فوتبال هنگ کنگ ایجاد می کند. قرارداد میکسو پاتلاینن، سرمربی فنلاندی این تیم، به زودی به اتمام می رسد که در واقع پایان برنامه 5 ساله استراتژیک فدراسیون فوتبال این کشور است که با بودجه 25 میلیون دلارِ هنگ کنگ از سوی دولت این کشور حمایت می شد.
اکنون این فدراسیون برای تمدید قرارداد پاتلاینن، نیاز به حمایت مالی دوباره دولت دارد. پوی در این مورد هم گفت:" ما در سه ماه آینده شرایط را به همین منوال حفظ خواهیم کرد زیرا هنوز با دولت در مورد برنامه جدید گفتگو نکردیم زیرا آنها درگیر مبارزه با کرونا هستند. اگر تا ماه ژوئن به یک برنامه جدید برسیم، آن وقت در مورد آینده نفرات کلیدی کادر فنی مان از جمله سرمربی بحث می کنیم."

برچسب‌ها: ایران هنگ کنگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

62 Otaku.anime1398/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi