خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

آیا امارات انتخاب ایرانی‌ها برای پلی آف بود؟

آیا امارات انتخاب ایرانی‌ها برای پلی آف بود؟
به گزارش ورزش سه، بعد از آنکه در جلسه نمایندگان ایرانی با دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر شد استقلال و شهرخودرو دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان دیدارهای پلی آف خود را در کشور امارات برگزار کنند حواشی زیادی به وجود آمد.
در این باره گفته می شد ایرانی ها حتی در انتخاب کشور میزبان خود برای دو دیدار پلی آف لیگ قهرمانان نیز اختیاری نداشتند و این مساله نیز با نظر AFC انجام شده که اگر اینطور نبود بازی های دو نماینده ایران در کشور قطر برگزار می شد.
حالا اما مدیرروابط عمومی وزارت ورزش اعلام کرده انتخاب کشور امارات به عنوان میزبان دیدارهای استقلال مقابل الکویت و شهرخودرو در برابر الرفاع بحرین با خواست نمایندگان ایرانی بوده است. مازیار ناظمی در این خصوص گفت: «AFC کشور قطر را به عنوان کشور ثالث معرفی کرده بود اما ما چون در امارات هواداران ایرانی بیشتری حضور دارند خواستیم که این دو بازی در کشور امارات باشد و تیم های ایرانی میزبانی بهتری داشته باشند.»

برچسب‌ها: شهر خودرو مشهد اسـتـقلال کنـفـدراسـیون فوتبال اسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

66 Marseille¹⁹⁹³1398/11/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi