خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,138

بمب زمستانی رئال مادرید؛ ستاره آرژانتینی؟

بمب زمستانی رئال مادرید؛ ستاره آرژانتینی؟
اخبار در ایتالیا حاکی از تمایل رئال مادرید به جذب مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن است.
به گزارش "ورززش سه"، در سال های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال انتقال مائورو ایکاردی 26 ساله به برنابئو منتشر شده بود، اما نشریه مارکا مدتی قبل فاش کرد فلورنتینو پرز در دو پنجره نقل و انتقالاتی متوالی شانس خرید این بازیکن را رد کرده و حواشی فراوان، رئال مادرید را از خرید مائوریتو منصرف ساخته است.
اما اف سی اینتر نیوز، رسانه نزدیک به باشگاه اینتر مدعی شد رئال مادرید قصد دارد در فصل زمستان شرایط جذب مائورو ایکاردی را بررسی کرده و در صورت امکان او را برای نیم فصل دوم جذب کند. ایکاردی که در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی راهی پاریس شد، هنوز تحت قرارداد با اینتر است و پی اس جی برای نهایی کردن قرارداد او باید 70 میلیون یورو در پایان فصل پرداخت کند.
در این میان رئال مادرید خواهان بررسی شرایط جذب مائورو ایکاردی بوده و ممکن است به زودی برای خرید او با سران اینتر وارد مذاکره شود و کهکشانی ها در نیم فصل در لالیگا موفق به زدن 33 گل شدند و بسیاری معتقدند اگر این تیم به جز کریم بنزما یک مهاجم درجه یک دیگر را نیز در اختیار داشت، در حال حال حاضر بالاتر از بارسلونا در صدر جدول رقابت ها لالیگا قرار گرفته بود.
ایکاردی که در 17 بازی این فصل برای پاری سن ژرمن 14 گل زده و دو پاس گل ارسال کرده است، در ماه های اخیر رفتاری آرام تر از گذشته نشان داده و این تغییر روند ممکن است رئال مادرید را مجاب به سرمایه گذاری روی خرید این گلزن تمام عیار کرده باشد.

برچسب‌ها: فوتبال لالیگا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

106 توپیکا1398/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi