خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

ماجرای انتقال امیری از ترابزون به پرسپولیس

ماجرای انتقال امیری از ترابزون به پرسپولیس
وحید امیری شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و درباره جدایی خود از پرسپولیس نیز صحبت کرد. او در دوران محرومیت سرخ ها و پس از پایان لیگ هفدهم این تیم را ترک کرد و به ترابزون اسپور پیوست اما یک سال بعد، به پرسپولیس بازگشت و حالا ستاره این تیم محسوب می شود.

او درباره جدایی اش گفت: در آن برهه از زمان، لژیونر شدن یکی از آرزوهای بچگی ام بود و دوست داشتم به آن برسم. این یک تجربه خوبی به من داد و ثابت کرد که هیچ جا وطن خود آدم نمی شود و هیچ جا هم خانه خود آدم نمی شود. آن موقع فشار روحی روی من بود و زیاد هم مصدوم می شدم و خیلی دوست داشتم خودم برگردم.

امیری با اشاره به دلایل بازگشت خود، عنوان کرد: یک مقدار برای خودم و خانواده سخت شده بود. خودم به هیچ قیمتی دوست نداشتم بمانم و شاید بتوانم بگویم باشگاه هم تمایلی نداشت چون به صورت متوالی مصدوم می شدم. از قطر پیشنهاد داشتم اما واقعیتش را بگویم این بود که گفتم باید برگردم. تجربه ام این بود که هیچ جا خانه خود آدم و کشور خودم نمی شود. من آدم عاطفی هستم و دوست داشتم کنار خانواده فوتبالی و عاطفی ام باشم. خدا را شکر این اتفاق افتاد، موقعی که قرارداد را بستم انگار از نو دوباره متولد شدم.

برچسب‌ها: وحید امیری ترابزون اسپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

83 Md Waite1398/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi