خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

موافقت بارسلونا با انتقال سمدو به اولدترافورد

موافقت بارسلونا با انتقال سمدو به اولدترافورد
به گزارش روزنامه کاتالان اسپورت، باشگاه منچستریونایتد با بارسلونا تماس گرفته و خواهان انتقال این ستاره بارسا به اولدترافورد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود در گزارشی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد با بارسلونا به خاطر انتقال نلسون سمدو بازیکن پرتغالی و ناراضی این تیم تماسهایی برقرار کرده و بارسا موافقت اصولی خود را با انتقال سمدو به اولدترافورد اعلام کرده است.سمدو که به عنوان مدافع کناری برای بارسا بازی می‌کند در این فصل نتوانسته جایگاه ثابتی در تیم ارنستو والورده بدست بیاورد و والورده ترجیح می‌دهد در پست او یعنی دفاع راست از سرخی روبرتو استفاده کند. اتفاقی که به نارضایتی این ستاره پرتغالی منجر شده است.

اسپورت می‌گوید بارسلونا پیش از این گفته بود مایل به حفظ سمدو است ولی با توجه به ابراز نارضایتی‌های متعدد او از وضعیتش سرانجام به این نتیجه رسیده که بهتر است او را به مشتری‌ای که حاضر باشد مبلغ قابل توجهی بپردازد واگذار کند.
منچستریونایتد با اینکه در تابستان گذشته آرون وان بیساکا را با مبلغی قابل توجه به خدمت گرفت ولی کادر فنی این تیم معتقدند سمدو می‌تواند در پست دفاع چپ برای این تیم بازی کرده و کمک شایان توجهی به بهبود وضعیت خط دفاعی این تیم بکند.

برچسب‌ها: بارسلونا سمدو نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

111 افتخاراذربایجان1398/10/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi