خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

رئال مادرید در آستانه تمدید با والورده تا ۲۰۲۵

رئال مادرید در آستانه تمدید با والورده تا ۲۰۲۵
به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، در یک ماه و نیم گذشته عملکرد خیره کننده‌ای در ترکیب این تیم داشته است. والورده حالا به یک مهره بی جانشین در ترکیب تیم زین الدین زیدان تبدیل شده و در هر بازی قابلیت های بیشتری از خودش به نمایش می گذارد. او این پیشرفت باورنکردنی و یک فروتنی فوق العاده به دست آورده است‌.
نشریه مارکا حالا در گزارش مدعی شده است که سران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد با این بازیکن ۲۱ ساله به توافق کامل رسیده اند. بر اساس توافق شکل گرفته قرارداد والورده تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد شد.

مارکا در ادامه گزارش خود مدعی شده که باشگاه رئال مادرید بر این باور است که والورده در آینده به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل خواهد شد و به همین دلیل بند فسخ ۷۵۰ میلیون یورویی در قرارداد جدید این بازیکن گنجانده است تا به نوعی خرید این اروگوئه ای برای سایر باشگاه‌های دنیا تبدیل به یک رویا شود.

پیش از این تونی کروس و کاسمیرو نیز قرارداد خود را با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرده بودند؛ موضوعی که باعث خواهد شد رئال مادرید در سال های آینده خط هافبک قدرتمند و مطمئنی را در اختیار داشته باشد.

برچسب‌ها: والورده رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

111 بلندی های جولان1398/09/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi