خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

کین: دعوای داخلی در تیم ملی انگلیس به تاریخ پیوسته

کین: دعوای داخلی در تیم ملی انگلیس به تاریخ پیوسته
به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس که دیشب در جریان پیروزی درخشان 7-0 سه‌شیرها مقابل مونته‌نگرو موفق به هت‌تریک شد در پایان بازی گفت نمایش خارق‌العاده انگلیس در این بازی نشان دهنده وضعیت عالی تیم تحت هدایت گرت ساوت‌گیت است و این بازی درخشان ثابت کرده که تنش ناشی از دعوای دو بازیکن این تیم رحیم استرلینگ و جو گومز، تمام شده و به تاریخ پیوسته است.
هری کین در حالی این حرف را زد که در این بازی زمانی که جو گومز در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاده شد از طرف بخشی از سکوهای ومبلی هو شد. این در حالی بود که استرلینگ که به دلیل درگیری با گومز نامش از تیم ملی خط خورده بود بازی را از روی سکوها تماشا می‌کرد.
ولی هری کین در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما به عنوان یک تیم منجسم در این باره تصمیم گرفتیم و مساله را حل کردیم. سرمربی ما با من و چند نفر از بازیکنان قدیمی صحبت کرد و با هم تصمیم گرفتیم که موضوع را فیصله بدهیم. استرلینگ همین طور که می‌دانید عذرخواهی کرده. از این اتفاق‌ها می‌افتد و فراموش می‌شود. این پیروزی درخشان راه خوبی بود که نشان دهیم آن ماجرا دیگر تمام شده و به تاریخ پیوسته".

کاپیتان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" در تیم ملی اتفاقی افتاد که خیلی خوب به آن واکنش نشان داده شد و مدیریت شد. ما می‌خواستیم امروز یک برد خوب به دست بیاوریم و همین کار را هم کردیم".

برچسب‌ها: کین درگیری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

171 Bvb ‍dortmund (ح)1398/08/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi