خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

اردوی رقیب ایران در اربیل لغو شد

اردوی رقیب ایران در اربیل لغو شد
تیم ملی عراق روز 14 نوامبر(23 آبان 98) در بصره میزبان ایران خواهد بود سپس پنج روز بعد برای دومین میزبانی متوالی از بحرین در آغاز دور برگشت رقابت ها پذیرایی خواهد کرد. این دو جدال سرنوشت ادامه همکاری کاتانچ با عراق را مشخص خواهد کرد از همین رو مربی اسلوونیایی انتظار حمایت بیشتری داشت.
سرکو کاتانچ با اشاره به اهمیت دو بازی با ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی 2022 در بصره قصد داشت از سه روز دیگر اردوی آماده سازی را با دعوت از بازیکنان داخلی در شهر اربیل برگزار کند که این اردو بنا به اعلام رسانه های عراقی لغو شده است.

اردوی آماده سازی اربیل قرار بود از روز چهارم نوامبر و ده روز زودتر از بازی با ایران در بصره آغاز شود اما عدم همکاری باشگاه ها با فدراسیون فوتبال و حضور تنها هفت بازیکن در این اردو باعث شد تا سرکو کاتانچ با خشم فراوان خبر از لغو این اردو در اربیل بدهد.

در خبر ویژه ای که دقایقی قبل در برنامه الملعب شبکه ملی عراق منتشر شد آمده است اردوی آماده سازی اربیل لغو شد تا طبق برنامه ریزی انجام شده دعوت شده های به اردو از سوی سرمربی اسلوونیایی از روز 8 نوامبر دور هم جمع شده جلسات تمرینی خود را طی روزهای 9 و 10 نوامبر در اربیل برگزار کرده سپس برای مصاف با ایران راهی بصره خواهند شد.

برچسب‌ها: ایران - عراق ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

78 S@ntos1398/08/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi