خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,345

مصاحبه اختصاصی ورزش سه با سردبیر آاس کلمبیا

مصاحبه اختصاصی ورزش سه با سردبیر آاس کلمبیا
تیم‌ملی کلمبیا در آخرین دیدار دوستانه‌اش، با نتیجه 3-0 مغلوب الجزایر شد و سارا کاسترو، سردبیر آ.اس کلمبیا معتقد است این نتیجه می‌تواند نقطه تعیین کننده‌ای در کارنامه کی‌روش باشد. ماه از دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی کلمبیا سپری شده و تیمش با احتساب ۴ بازی در کوپا آمه ریکا در این مدت 12 بازی انجام داده که 6 پیروزی، ۴ تساوی و ۲ شکست، حاصل کار کی روش در این مدت بوده؛ نتایجی که تا اندازه زیادی راضی کننده بوده اما شکست 3-0 این هفته مقابل الجزایر و نمایش ضعیف کلمبیا در این دیدار، اولین انتقادها را از سرمربی سابق تیم ملی ایران به همراه داشته است.

در این بین، سارا کاسترو، سردبیر بخش کلمبیایی سایت آ.اس، معتقد است که کی روش همچنان دوران "ماه عسل" اش را روی نیمکت کلمبیا سپری می کند و اعتقاد دارد شکست برابر الجزایر می تواند نقطه عطف کار او در این تیم باشد؛ نتیجه ای که هم می تواند روزهای بهتری را به همراه داشته و یا آغاز روزهای دشوار "سی کیو" در کلمبیا باشد. متن کامل صحبت های او با ورزش سه را در ادامه بخوانید:

از ابتدای حضور کی روش در تیم ملی کلمبیا شروع کنیم. انتخاب او چه واکنش هایی را به همراه داشت؟

واکنش ها خیلی مثبت بود. بعد از نتایجی که خوسه پکرمن در جام جهانی گرفت، به نظر می رسید که وقتی تغییر رسیده است. خیلی ها معتقد بودند که تیم می توانست در روسیه نتایج بهتری کسب کند اما پکرمن کمی محتاطانه عمل کرد. البته این به معنای این نیست که خدمات او برای فوتبال کلمبیا نادیده گرفته شود. او در چند سالی که در کلمبیا بود، کارهای زیادی انجام داد و به نوعی فوتبال ما را حرفه ای کرد اما وقت تغییر شده بود.

کی روش هم با توجه به سابقه ای که داشت، گزینه جذابی به نظر می رسید؛ یک مربی اروپایی با تجربه کار در کشورهای مختلف، از جمله کشور شما، ایران. یا تجربه کار در رئال مادرید و در منچستریونایتد به عنوان دستیار فرگوسن.

اما شاید چیزی که مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا خیلی به آن توجه نکردند، این بود که می خواهند تیم چه نوع فوتبالی ارائه بدهد؛ اینکه فوتبال او با DNA فوتبال کلمبیا همخوانی دارد یا نه.

برچسب‌ها: ایران کیروش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

189 Fc Lahijan Ak011398/07/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi