خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

این آخرین فصل اونای امری در آرسنال است؟

این آخرین فصل اونای امری در آرسنال است؟
این سرمربی اسپانیایی در سال ۲۰۱۸ با باشگاه آرسنال قراردادی دو ساله امضا کرد و گزینه تمدید قرارداد برای ۱۲ ماه دیگر نیز در قرارداد اونای امری گنجانده شده است.

هیئت مدیره آرسنال از عملکرد اونای امری در اولین سال حضور خود راضی بود و احساس می کرد اینکه آرسنال چه از طریق لیگ برتر و چه از مسیر لیگ اروپا موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشده، به دلیل بدشانسی بوده است.
با این حال با توجه به فعالیت توپچی ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی، مدیران این باشگاه انتظار دارند که آرسنال این فصل در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار گیرد و اگر این اتفاق رخ نداد، اونای امری در تابستان بعدی این تیم را ترک خواهد کرد.
اونای امری در این مدت از سوی مدیران آرسنال مورد حمایت قرار گرفته و حتی آخرین تصمیم او در مورد عدم تمایل به استفاده از مسوت اوزیل و احتمال جدایی هافبک آلمانی در فصل زمستان نیز از سوی کسی در باشگاه مورد انتقاد قرار نگرفته است. آرسنال در تابستان امسال با رقم ۷۲ میلیون پوند، نیکلاس په په جوان را از لیل به خدمت گرفت و گران ترین انتقال تاریخ این باشگاه رقم خورد.

برچسب‌ها: آرسنال اوزیل امری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

110 بابل بچ1398/07/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi