خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

داغی که چهار ساله شد

داغی که چهار ساله شد
دقیقه 24 در فوتبال ایران در چند سال گذشته به زمانی برای زنده نگه داشتن نام یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل شده است بازیکنی که شخصیتش مورد احترام هواداران سرخآبی بود.

«هادی نوروزی» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت. این خبری بود که روز نهم مهرماه سال 1394 در رسانه های کشور منتشر و فوتبال ایران در بهت فرو برد. هادی شاید در فوتبال ایران ستاره نبود اما شخصیت و شیوه رفتاری او در زمین این فوتبالیست مازندرانی را به بازیکنی تبدیل کرده بود که هنوز مورد احترام بسیاری از هواداران این رشته است.

هادی که چند مرحله از تیم جدا شد و پس از درخشش در تیم هایی مانند «داماش ایرانیان» و «نفت تهران» به پرسپولیس بازگشت، بازگشتی که در فصل پایانی زندگی او را کاپیتان تیم کرد. بخت زمانی با نوروزی یار نبود که وی در دورانی بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال پرسپولیس را بر بازو بست که این تیم شرایط خوبی نداشت و رفت وآمد مربیان و مدیران موجب شده بود تا پرسپولیس نزدیک به یک دهه محروم از عنوان قهرمانی لیگ برتر باشد.

فشار بر تیم زیاد بود و بزرگان پرسپولیس از هادی بیش از دیگر بازیکنان توقع داشتند. فشاری که نوروزی در برخی از محافل دوستان به شدت از آن گلایه داشت و این گلایه پس از مرگ وی در مصاحبه های «محسن بنگر» و «میثم بائو» به خوبی دیده می شود. شماره 24 تیم پرسپولیس زیر فشار توقعات دوام نیاورد و در حالی بامداد روز نهم مهرماه به فصل پایانی زندگیش رسید که 30 بهار بیشتر از عمر وی نگذشته بود.

با مرگ هادی بازار شایعات داغ شد شایعاتی که هر کسی می خواست وی را به یک سمت و سو هدایت کند. اما واقعیت مرگ هادی زمانی بیش از بیش افشا شد که دوستان قدیمی و همبازی هایش از گلایه این بازیکن از رفتار برخی از تماشاگران و بار روانی نتیجه نگرفتن تیم پرسپولیس می گفتند.

هادی رفت و فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس سیاه پوش شد. شماره 24 تیم فوتبال پرسپولیس رفت و این شماره را نه تنها بایگانی کردند بلکه هوادارانی که تا دیروز منتقد وی بودند روزهای تلخ عدم نتیجه گیری را فراموش کردند و با گرامیداشت نام او در دقیقه 24 بازی ها به نوعی این عدد نیز در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کردند.

هادی از بدو ورود خود به پرسپولیس تهران شماره 24 را بر تن کرد و تا آخرین روزهای زندگی نیز با این شماره به میدان رفت. شاید برای برخی مایه تعجب بود که چرا بازیکنی که به مقام کاپیتانی تیم رسیده شماره تک رقمی را بر تن نمی کند اما نوروزی به پیراهنی که با آن سرخپوش شده بود وفادار ماند و در نهایت این شماره و دقیقه فوتبالی در تیم پایتخت را بایگانی کرد. پیراهن پرسپولیس شناسنامه هادی شد همانگونه که شماره شناسنامه وی نیز 24 بود.

هادی که از کشتی به فوتبال کوچ کرده بود بازیکن توانایی به شمار می رفت که هواداران بازی های او را در دربی به یاد دارند او در بازی بزرگ شهرآورد سه گل و 2 پاس گل به یادگار دارد؛ هواداران هنوز دبل وی را در جام ولایت برابر رقیب دیرینه (استقلال) فراموش نکردند.

وقتی که همشهریان وی از نوروزی خاطره تعریف می کنند از سختی های زندگی او می گویند. هادی بارها با آنان درد و دل کرده بود و از فشار سخت بازی سخن به میان آورد اما هادی در زمین این فشارها را کنترل کرد. او هیچگاه اجازه نداد که فشار نتیجه گیری و توقعات هواداران موجب پرخاش علیه هم تیمی یا حریف شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بدرقه باشکوه هواداران به سمت زادگاهش در روستای «کپورچال» شهرستان بابل رفا و در انجا آرام گرفت روستایی که از آن تاریخ به بعد به لطف آرامگاه هادی نوروزی بر سر زبان افتاد و امروز بسیاری از هواداران فوتبال برای حضور در مزار هادی به آنجا می روند.

برچسب‌ها: هادی نوروزی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

295 Ahura Mazda ‍1398/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi